Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Imprium Max Factor powoli "topnieje"?
21.03.2006
Według Advertising Age (tygodnika branży reklamowej), firma Max Factor została usunięta z oferty takich sieci dystrybucji jak Walgreens, CVS, Rite Aid czy Target.


Co więcej, dystrybucja tych kolorowych kosmetyków została ograniczona z 26,000 do 10,000 sklepów (ponad ćwierć z tych punktów dystrybucji należy do sieci supermarketów Wal-Marts). Według Information Resources Inc.(firma zajmująca się badaniem amerykańskiego, europejskiego oraz łacińsko-amerykańskiego rynku kosmetycznego) w zeszłym roku marka P&G odnotowała zaledwie 170 milionów USD w sprzedaży w samych sklepach Wal-Martu. Według danych opracowanych po przez IRI (ang.Internationalized Resource Identifier - standard internetowy uwzględniający internacjonalizację), w zeszłym roku udział kosmetyków Max Factor w światowym rynku kosmetycznym spadł o 0.7 punktów do 2.1 proc w sektorze kosmetyków kolorowych do oczu, o 0.3 punktów do 2.1 proc w sektorze kosmetyków kolorowych do twarzy oraz o 0.7 punktów do 5.7 proc w sektorze szminek

Oprac. Katarzyna Walczak. Źródło: GCI Magazine

KOMENTARZE
news

<Czerwiec 2019>

pnwtśrczptsbnd
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Newsletter