Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Biotechnologia, Kosmetologia, Nasze szkolenia

DIGITAL MARKETING - metodyka, znaczenie, kluczowe koncepcje
Data rozpoczęcia:
2019-09-11
Data zakończenia:
2019-09-11
Organizator:
Bio-Tech Media
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

Liczba miejsc ograniczona

 

Miejsce: Łódź, Novotel Łódź Centrum, Piłsudskiego 11A

Termin: 11 września 2019

Czas trwania: 09.00-17.00 (1 dzień)
9.00-9.30 rejestracja
9.30-17.00 szkolenie

*godziny mogą lekko ulec zmianie.
 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 31 lipca 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 lipca do 31 sierpnia 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 sierpnia 2019

 

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy firm produkujących, dystrybuujących, eksporterów i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych i innych (różnego szczebla)
  • dział rozwoju, sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu, przedstawiciele handlowi, managerowie i koordynatorzy, handlowcy
  • jak i wszyscy zainteresowani tematem

 

Agenda:

  1. Search Engine Optimization- kwestie związane z pozycjonowaniem organicznym, przedstawia sposoby ich wdrożenia oraz narzędzia wspomagające 
  2. Pay Per Click Marketing - tematyka reklam Google
  3. E-mail Marketing - proces planowania, budowy i przebiegu kampanii e-mail
  4. Digital Display Advertising - informacje na temat kampanii display (m.in. formaty reklamowe, planowanie kampanii, wyświetlanie reklam, grupa docelowa, kwestie budżetowe)
  5. Social Media Marketing - praktyczne aspekty social media marketingu, m.in. jak budować zaangażowanie na różnych kanałach, wyznaczać cele i mierzyć efekty (Facebook, Twitter, LinedIn, Google+, YouTube)
  6. Remarketing i automatyzacja działań - jak sprawić, by algorytmy pracowały za nas?
  7. Mobile Marketing - wprowadzenie do mobile marketingu (trendy, możliwości i ryzyko, strategia i cele marketingowe, kwestie związane z reklamą oraz potymalizacją strony pod urządzenia mobilne, aplikacje mobilne)
  8. Web Analytics - znaczenie marketingu www

 

Prelegent: 

Agnieszka Gąsior

Absolwentka wydziału Prawa (UJ) i Zarządzania (AE). Ponad 14 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów powierzonych. Specjalizacja: doradztwo rynkowe, modernizacja polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach, marketing on-line, brand management (branże: PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y). Od 6 lat związana z modernizacją i wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów marketingowo-sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych. Aktualnie od 4 lat Koordynator największego w Polsce holdingu prosprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż – od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.

 

 

Cena: 800-1000 zł netto/osoba

*EARLY BIRDS 800 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji do 31 lipca 2019


*900 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 lipca do 31 sierpnia 2019
*1000 zł netto/osoba cena promocyjna przy rejestracji po 31 sierpnia 2019

 

UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy,

10% rabatu dla studentów

 

Cena szkolenia obejmuje:

  • wykłady
  • materiały dydaktyczne w formie papierowej
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat

Kontakt

Adrianna Wojno

e-mail: adrianna.wojno@biotechnologia.pl

 

UWAGA! Jesteś na diecie bezmięsnej? Zgłoś to w uwagach w formularzu rejestracyjnym

Newsletter