X e-m@rketing Strategies for Pharma – wykorzystaj technologie, aby zawsze trafiać do celu!
Dziesiąta, jubileuszowa edycja e-m@rketing Strategies for Pharma odbędzie się 21-22 listopada 2019 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Głównym celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń oraz możliwość omówienia aktualnych tematów i skonfrontowania różnych punktów widzenia z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się planowaniem i wdrażaniem strategii marketingowych dla branży farmaceutycznej.
Podczas tegorocznej edycji e-m@rketing Strategies for Pharma:
· poznasz narzędzia digitalowe, które pozwolą na skuteczniejsze dotarcie do klienta docelowego;
· dowiesz się, jak zoptymalizować procesy tworzenia i wdrażania kampanii, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych;
· odkryjesz insight konsumencki HCP, aptek i pacjentów – swoich trzech najważniejszych grup docelowych;
· nauczysz się, jak pozyskiwać i interpretować dane, dzięki którym udoskonalisz komunikację z klientem.
W programie:
· Machine Learning – chwilowa moda czy realna szansa dla farmacji?
· Czy warto przejść w Virtual Reality? Wykorzystanie VR w kontakcie z HCP i klientem
· Marketing producencki – budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientem z pomocą rozwiązań technologicznych
· Dyskusja: Marketing > e-Marketing > m-Marketing – stara szkoła vs. wizja futurystyczna
· Jak BIG jest DATA? Skuteczne, Ekonomiczne i Optymalne wykorzystanie Internetu do działań marketingowych
· Poszukiwanie grupy docelowej w Internecie. Czy klasyczne podejście do określania Target Group ma jeszcze sens w XXI wieku?
· Co można zrobić źle w marketing automation, czyli najczęściej popełniane błędy w automatyzacji marketingu
· Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych?
· Dlaczego compliance szuka dziury w całym? Czyli kilka słów o sprawnej współpracy marketingu z compliance
· Jak uniknąć łamania prawa podczas działań sprzedażowych w kontaktach z lekarzami i aptekami (leki Rx i OTC)?