Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Biotechnologia

X e-m@rketing Strategies for Pharma
Data rozpoczęcia:
2019-11-21
Data zakończenia:
2019-11-22
Organizator:
Blue Business Media
Miejsce
Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport

X e-m@rketing Strategies for Pharma – wykorzystaj technologie, aby zawsze trafiać do celu!

Dziesiąta, jubileuszowa edycja e-m@rketing Strategies for Pharma odbędzie się 21-22 listopada 2019 r. w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Głównym celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń oraz możliwość omówienia aktualnych tematów i skonfrontowania różnych punktów widzenia z ekspertami, którzy na co dzień zajmują się planowaniem i wdrażaniem strategii marketingowych dla branży farmaceutycznej. 

 

Podczas tegorocznej edycji e-m@rketing Strategies for Pharma:

· poznasz narzędzia digitalowe, które pozwolą na skuteczniejsze dotarcie do klienta docelowego;

· dowiesz się, jak zoptymalizować procesy tworzenia i wdrażania kampanii, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych;

· odkryjesz insight konsumencki HCP, aptek i pacjentów – swoich trzech najważniejszych grup docelowych;

· nauczysz się, jak pozyskiwać i interpretować dane, dzięki którym udoskonalisz komunikację z klientem.

 

W programie:

· Machine Learning – chwilowa moda czy realna szansa dla farmacji?

· Czy warto przejść w Virtual Reality? Wykorzystanie VR w kontakcie z HCP i klientem

· Marketing producencki – budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientem z pomocą rozwiązań technologicznych

· Dyskusja: Marketing > e-Marketing > m-Marketing – stara szkoła vs. wizja futurystyczna

· Jak BIG jest DATA? Skuteczne, Ekonomiczne i Optymalne wykorzystanie Internetu do działań marketingowych

· Poszukiwanie grupy docelowej w Internecie. Czy klasyczne podejście do określania Target Group ma jeszcze sens w XXI wieku?

· Co można zrobić źle w marketing automation, czyli najczęściej popełniane błędy w automatyzacji marketingu

· Tips&tricks w tworzeniu treści dla kampanii OTC i RX – jak uniknąć pułapek prawnych?

· Dlaczego compliance szuka dziury w całym? Czyli kilka słów o sprawnej współpracy marketingu z compliance

· Jak uniknąć łamania prawa podczas działań sprzedażowych w kontaktach z lekarzami i aptekami (leki Rx i OTC)?

Newsletter