WPROWADZANIE PRODUKTU KOSMETYCZNEGO DO SIECI HANDLOWYCH
Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!
To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! Stan wiedzy na 4 kwartał 2017.
Miejsce: Łódź
Adres: hotel Novotel Łódź Centrum, Al. Piłsudskiego 11A | 90-368
Termin: 28 Listopada 2017
Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień)
Cena: 750zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się na szkolenie do 27 października, + 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 24.11.2017r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Adresaci szkolenia:
Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.
Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu:
- przygotowania firmy jako dostawcy do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- tworzenia ofert współpracy,
- obliczania rentowności współpracy,
- rozsądnych działań marketingowych wspierających sprzedaż.
PROGRAM SZKOLENIA
Prezent wliczony w cenę szkolenia, to gotowe rozwiązanie na wejście we współpracę z siecią Carrefour, czy Empik.
To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! Stan wiedzy na 4 kwartał 2017.
CO WIĘCEJ!
Jeśli chciałbyś omówić wprowadzenie konkretnego rodzaju produktu na półki sklepowe danej sieci handlowej, zbierzemy od Ciebie podczas zajęć pytania, propozycje, a na kolejnym szkoleniu omówimy warsztatowo właśnie Twój przykład! Uwaga, kolejne warsztaty odbędą się w mniejszej grupie, stąd ilość miejsc będzie tym bardziej ograniczona!
Do tego poszerzymy na kolejnym szkoleniu Państwa wiedzę na temat logistyki oraz procesu przygotowania kartonów zbiorczych do konkretnych sieci handlowych. Czy produkt chcemy sprzedać do dyskontu, czy hipermarketu ? - To ma znaczenie !
PRELEGENT
Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland
W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.
Skontaktuj się z nami!
KOORDYNATOR SZKOLENIA:
Katarzyna Staniaszek
e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130