Ustalenie ojcostwa

Główny email: bok@cbdna.pl

Strona www: http://www.cbdna.pl

Wyślij zapytanie ofertowe
Ustalenie ojcostwa

Centrum Badań DNA wykonuje testy pozwalające na ustalenie ojcostwa do celów prywatnych. Materiał do testu na ojcostwo można wykonać samodzielnie w domu. Po dokonaniu zamówienia na test wysyłamy do Państwa pocztą zestawy do samodzielnego pobrania materiału wraz z instrukcją pobrania.

Materiałem do badania jest wymaz z błony śluzowej wewnętrznej strony policzka. Dzięki specjalnie opracowanym Zestawom Testowym pobranie materiału genetycznego do badań w kierunku ustalenia ojcostwa staje się bezbolesne i bezstresowe. Zestawy umożliwiają bezinwazyjne pobranie materiału genetycznego nawet u noworodka bez konieczności udawania się do laboratorium.

W przypadku, gdy ustalenie ojcostwa na podstawie wymazu nie jest możliwe – można wykonać test na ojcostwo z mikrośladów (guma do żucia, włosy, chusteczki, szczoteczka do zębów).

Test na ojcostwo wykonywany w Centrum Badań DNA to 100% dyskrecji i absolutnie pewny wynik. Posiadamy duży wybór badań – testy na ojcostwo prywatne, jak i testy umożliwiające ustalenie ojcostwa w drodze procesu sądowego.

Po otrzymaniu od Państwa wymazówek, próbki są kodowane i przekazywane do laboratorium. W pierwszym etapie analizy przeprowadzana jest izolacja DNA z dostarczonych materiałów biologicznych: wymazówek, lub innych śladów, następnie DNA jest oczyszczany i w ten sposób właściwie przygotowywany do analizy molekularno-genetycznej.

Przy użyciu techniki PCR (polymerase chain reaction) powielany jest materiał genetyczny w wybranych odcinkach, w których zlokalizowane są markery DNA wykorzystywane w badaniach w kierunku ojcostwa. Metoda ta pozwala uzyskać dużą ilość DNA do analizy nawet ze śladowych ilości materiału wyjściowego.

Końcowym etapem jest analiza genotypów badanych osób z wykorzystaniem automatycznego sekwenatora, jest to urządzenie które umożliwia rozdzielenie poszczególnych markerów DNA w procesie zwanym elektroforezą. Otrzymane wyniki są następnie porównywane ze sobą.

Po przeprowadzeniu badań sporządzana jest pełna ekspertyza z wyjaśnieniem wyników badań w przystępny dla Państwa sposób.

Pracownicy Centrum Badań DNA wiedzą jak ważne są dla Państwa badania w kierunku ustalenia biologicznego ojcostwa. Dlatego też dokładają wszelkich starań, aby móc zagwarantować Państwu najwyższą jakość usług.

Badania przeprowadzane są zgodnie z obowiązującymi procedurami opracowanymi w najdrobniejszych szczegółach z wykorzystaniem najnowszej klasy sprzętu laboratoryjnego.

Więcej informacji na https://cbdna.pl/ustalenie-ojcostwa/