Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Od sportu po design thinking – w Łodzi o biznesie od każdej strony
Od sportu po design thinking – w Łodzi o biznesie od każdej strony
Budowanie pozycji firmy przez związek z klubem sportowym albo projektowanie produktów i usług w ścisłym związku z oczekiwaniami odbiorców – różnym strategiom rozwoju biznesu będą mogli się przyjrzeć uczestnicy X Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017. Na wydarzenie zaprasza organizator, Województwo Łódzkie.

 

 

Przez dwa dni, 16 i 17 października, około 3000 uczestników weźmie udział w ponad 30 panelach tematycznych. Zetkną się z ciekawymi osobistościami biznesu, nauki, mediów i życia publicznego. Grono prelegentów to ponad 100 ekspertów. Prezentujemy wybrane tematy spośród ośmiu sesji panelowych, jakie zaplanowano na drugi dzień Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017, sesję popołudniową. Miejscem wydarzenia jest Vienna House Andel’s Łódź.

 

Biznes & sport – dwie bramki, jeden cel

Czy promocyjny związek firmy z marką klubu sportowego przekłada się na sukces biznesowy? Jak wykorzystać sport do prezentacji wartości i strategii przedsiębiorstwa? Kiedy warto zaangażować biznes w rozwój cyklicznego wydarzenia sportowego? O tym wszystkim porozmawiają uczestnicy panelu poświęconego promocji firm i produktów poprzez sport. Rozmowę poprowadzi były lekkoatleta i rekordzista Polski w skoku wzwyż, dwukrotny medalista olimpijski, Artur Partyka – obecnie propagator sportu dla dzieci i młodzieży.

 

Design thinking – fundamenty i perspektywy

Jeśli nie sport, to może design? Myślenie projektowe jest coraz popularniejszym podejściem do rozwoju biznesu. Chodzi o tworzenie produktów i usług w taki sposób, by już na wstępnym, kreacyjnym etapie uwzględniały one potrzeby ostatecznych użytkowników. Design thinking zaczyna się od ludzi: realnych użytkowników, klientów, pracowników, mieszkańców. W efekcie proces ten prowadzi do innowacyjnych rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań, użytecznych w wielu sferach aktywności – samorządowej, biznesowej i społecznej.

Pozostałe tematy drugiego dnia X Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017 (17 października) to między innymi konkurowanie w epoce cyfrowej, czyli polski „American Dream” 2.0, a także praktyczne kształcenie informatyczne wobec wyzwań czwartej rewolucji przemysłowej. Uczestnicy zainteresowani tematyką firm rodzinnych i ich rozwoju również będą mogli wybrać dla siebie odpowiedni panel. Zaplanowano też między innymi prezentację potencjału Łodzi, widzianego z perspektywy inwestorów.

Pełny program X Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2017 dostępny jest na stronie internetowej www.forum.lodzkie.pl. Trwa rejestracja uczestników. Korzystając z prostego formularza, można ułożyć własny plan EFG – dobrać panele tematyczne i wydarzenia specjalne zgodnie z własnymi zainteresowaniami. Udział w Forum jest bezpłatny.

KOMENTARZE
Newsletter