Starszy Naukowiec CNS

For show action celon pharma logo
Termin ważności:
2017-06-06 - 2017-07-07
Województwo / region:
Łomianki
Firma:
Celon Pharma S.A.

Rekrutacja na stanowisko STARSZEGO NAUKOWCA

W związku z realizacją projektów badawczych w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, działania 1.1, 1.2 i 4.1 - ogłaszamy rekrutację na stanowisko STARSZEGO NAUKOWCA w zespole badawczym Działu Badań Przedklinicznych Celon Pharma S.A..

Oczekujemy

• wymagane wykształcenie wyższe w obszarze: biologii, biotechnologii, farmacji lub pokrewnym oraz udokumentowany dorobek naukowy z dziedziny, mile widziany stopień naukowy doktora,
  • minimum 4-letnie doświadczenie w samodzielnej pracy badawczej (np. realizacja pracy doktorskiej lub praca na pozycji naukowca/specjalisty w jednostkach akademickich lub w sektorze farmaceutycznym),
  • wiedza z zakresy neurobiologii, psychiatrii molekularnej, patofizjologii chorób związanych z układem nerwowym oraz udział w projektach badawczych związanych z tymi dziedzinami,
  • biegłość w stosowaniu technik biologii molekularnej takich jak: analizy Western Blot, analizy ekspresji genów metodą qPCR, hodowle linii komórkowych, hodowle neuronalnych linii pierwotnych, testy enzymatyczne i biochemiczne, uzyskiwanie materiału z tkanek odzwierzęcych,
  • wiedza dotycząca: procesów drug discovery i development, tworzenia i walidacji testów przesiewowych, pracy z komórkami iPS i doświadczenie w pracy ze zwierzętami będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie, inne języki  mile widziane,
  • kreatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole oraz otwartość na nowe projekty naukowe.

Oferujemy

• udział w realizacji innowacyjnych projektów badawczych dotyczących nowych leków dla chorób powiązanych z układem nerwowym,
  • udział w projektach obejmujących wszystkie fazy badań przedklinicznych, których celem jest rozwój i wprowadzenie nowych leków.

Ponadto oferujemy:

• pracę w młodym i dynamicznym, interdyscyplinarnym zespole badawczym,
  • współpracę z renomowanymi jednostki badawczymi w Polsce i na świecie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • stabilne środowisko pracy,
  • pakiet świadczeń dodatkowych.

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać drogą elektroniczną w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres: mikolaj.matloka@celonpharma.com. Prosimy o zamieszczenie w tytule maila nazwy stanowiska Starszy Naukowiec CNS.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

<Czerwiec 2017>

KIS Technology Open Day