Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Poznaj Prelegentów Beauty Innovations 2018
Poznaj Prelegentów Beauty Innovations 2018
Już za chwilę Beauty Innovations 2018, powoli odliczamy dni. Zapisy trwają, tegoroczna edycja odbędzie się 12 czerwca w hotelu Andel’s by Vienna House Łódź. Mocnym punktem tego wydarzenia są ciekawe wykłady, nastawione na merytorykę, prowadzone przez najlepszych ekspertów z branży kosmetycznej. Oto Oni!

 

 

 

– Jak co roku dokładamy wszelkich starań, aby program był na wysokim poziomie i spełniał oczekiwania naszych uczestników, dlatego współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami z branży i cieszymy się, że również oni chcą być częścią tego wydarzenia – mówi Katarzyna Staniaszek, Koordynator Konferencji.

Poniżej przedstawiamy sylwetki prelegentów Beauty Innovations 2018:

Dr n. med. Justyna Żerańska – jest absolwentką Międzywydziałowego Studium Biotechnologii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W 2014 roku uzyskała tytuł doktora nauk farmaceutycznych na Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Swoje doświadczenie zawodowe w branży kosmetycznej zdobywała w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris Sp. z o.o. jako Specjalista ds. Technologiczno-Naukowych. Obecnie pełni rolę Managera ds. projektów legislacyjnych w Polskim Związku Przemysłu Kosmetycznego.  Jest uznanym wykładowcą występującym na licznych szkoleniach i konferencjach. W Związku Justyna odpowiedzialna jest za legislację sektorową i okołosektorową, certyfikację eksportową oraz normalizację.

Tomasz Szacoń – swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży, jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi – żyje w tym temacie na co dzień.

Michał Tracz – prawnik z praktyki Life Sciences i Przewodniczący Komisji Etycznej Krajowej Rady Suplementów i Odżywek. Ekspert w zakresie działalności aptek, oceny prawnej działań marketingowych w sektorze zdrowia, kwestii compliance oraz regulacji dotyczących wprowadzania na rynek leków oraz produktów kosmetycznych. Doradca w sporach z organami inspekcji, zwłaszcza organami inspekcji sanitarnej, inspekcji jakości handlowej artykułów rolno spożywczych oraz inspekcji farmaceutycznej. Specjalizuje się również w zakresie prawa żywnościowego, w szczególności regulacji dotyczących FSMP i suplementów diety.

Mgr Angelika Adamus-Grabicka – doktorantka oraz pracownik Zakładu Chemii Surowców Kosmetycznych na Wydziale Farmaceutycznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Badania naukowe prowadzone przez Doktorantkę dotyczą syntezy i aktywności biologicznej benzylidenoflawanonów i chromanonów oraz spiroflawanonów, jak i chromanonów enkapsulowanych w nośniki liposomowe. Pani Adamus-Grabicka ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku chemia ze specjalizacją chemia organiczna. Ukończyła również studia podyplomowe „Biomateriały w medycynie” na AGH w Krakowie oraz „Mikro- i nanotechnologie” na Politechnice Łódzkiej. Doktorantka jest członkiem Rady Samorządu Doktorantów oraz aktywnie uczestniczy w rozwoju studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Kinga Maria Kasperkiewicz – doktorantka Zakładu Chemii Surowców Kosmetycznych Katedry Kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz projektu UMED3 – Bioscience – anglojęzycznych interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Wydziale Nauk Biomedycznych i Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, magister chemii o specjalności chemia środków bioaktywnych i kosmetyków Wydziału Chemii Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, autorka publikacji naukowych. Staż naukowy odbywała w Laboratorie de Chimie Physique d’Orsay w Orsay we Francji na Universite Paris – Sud 11. Prelegent na konferencjach. Głównym tematem jej zainteresowań jest chemia medyczna oraz kosmetologia.

Mgr Tatiana Dworieckaja – absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie (specjalność – chemia kosmetyczna). Głównym tematem jej zainteresowań jest recepturowanie oraz produkcja wyrobów kosmetycznych. Autorka publikacji w czasopismach branżowych, aktywna uczestniczka konferencji i inicjatyw naukowych.

Dr n. med. inż. Katarzyna Pytkowska – absolwentka Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej. Stopień doktora nauk medycznych uzyskała na Wydziale Lekarskim Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Współpracownik i konsultant wielu firm kosmetycznych, w latach 1994-2009 pełniła funkcję konsultanta ds. kosmetyków do włosów w firmie Henkel Polska. W latach 1997-2010 współpracowała z Wydziałem Chemicznym Politechniki Warszawskiej, prowadząc wykłady na specjalności Technologia Związków Biologicznie Czynnych i Kosmetyków oraz na studiach podyplomowych Chemia kosmetyczna. Pełniła funkcję prezesa Polskiego Towarzystwa Kosmetologów. Wieloletni redaktor i członek zespołów redakcyjnych czasopism branżowych (Wiadomości PTK, Cosmetology Today, SOFW-Journal Edycja Polska). Od 2002 roku jest wykładowcą Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego. Współpracuje z litewskim centrum oceny jakości szkolnictwa wyższego (SKVC – Centre for Quality Assessment in Higher Education). Autorka wielu artykułów w czasopismach naukowych i popularno-naukowych. Należy do grona twórców Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, obecnie pełni funkcję Rektora WSZKiPZ.

Prof. nadzw. dr inż. Jacek Arct – prorektor ds. nauki WSZKiPZ. Studia i doktorat na Wydziale Chemicznym Politechniki Warszawskiej. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału. Współzałożyciel, profesor i wieloletni Rektor Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Specjalista w dziedzinie chemii kosmetyków. Wieloletni konsultant naukowy firmy Henkel Polska, redaktor naczelny Wiadomości PTK i SOFW-Journal (edycja polska), autor szeregu książek i kilkuset publikacji naukowych, patentów i wystąpień konferencyjnych z dziedziny chemii kosmetycznej. Współpracował z wieloma firmami kosmetycznymi: m.in.: Soraya, Dermika, DermaPharm, Unilever, Benckiser, Coty, Johnson&Johnson, Pierre Fabre, Doetsch&Grether, Lancaster, Bielenda. Od października 2014 prorektor WSZKiPZ ds. nauki.

Dr n. med. Marta Klimczyk-Caryk – absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Łodzi kierunku Kosmetologia. Ukończyła Studia Doktoranckie na Wydziale Wojskowo – Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Prelegent na Konferencjach Naukowych w Kraju i na Świecie – Niemcy, Czechy, Słowacja. Miłośniczka języków obcych – języka francuskiego i angielskiego. Absolwentka Uniwersytetu w Genewie – Szwajcaria – L'Université Populaire du Canton de Genève. Obecnie na stanowisku Adiunkta w Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi pełniąca funkcje Opiekuna Koła Naukowego Młodych Kosmetologów, Koordynator e-learning oraz Koordynator Praktyk Zawodowych. Absolwentka licznych kursów kosmetologicznych w kraju i na świecie.

Justyna Kierzkowska-Grzyb – posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy na rzecz promocji i rozwoju rynku etykiet samoprzylepnych. Autorka licznych publikacji prasowych na temat trendów w projektowaniu i pakowaniu produktów oraz sposobów wyróżnienia produktu na sklepowej półce. W Spółce Aniflex odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych oraz śledzenie i wdrażanie zmian w zakresie efektywnego wykorzystania trendów związanych z projektowaniem etykiet i opakowań.

Maciej Wojtaszek – manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, który od wielu lat zarządza własną firmą zajmującą się produkcją etykiet samoprzylepnych. Ekspert w dziedzinie technologii druku cyfrowego i fleksograficznego; prelegent konferencji i kongresów związanych z branżą opakowań, autor publikacji prasowych na temat etykietowania produktów. Aktywny uczestnik prac związanych z rozwojem technologii druku etykiet samoprzylepnych.

Dr inż. Iwona Białas – Safety Assessor, chemik, kosmetolog reprezentujący CosmetoSAFE posiada wieloletnie doświadczenie i praktykę w zakresie recepturowania, jak i oceny skuteczności działania kosmetyków. Ukończyła prestiżowe kursy: Safety Assessment of Cosmetics in the EU organizowany przez brukselski Vrije Universiteit oraz kursy dla safety asessorów prowadzone przez niemieckie stowarzyszenia branżowe (DGK – German Society for Scientific and Applied Cosmetics oraz IKW – German Cosmetic, Toiletry, Perfumery and Detergent Association). Jej zainteresowania bezpieczeństwem stosowania kosmetyków zaowocowały podjęciem rozprawy doktorskiej z zakresu modelowania QSAR zdolności przeznaskórkowej penetracji barwników do włosów. Autorka licznych branżowych publikacji i wystąpień kongresowych/konferencyjnych.

Monika Kaleta – absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na Wydziale Chemii. Od kilku lat perfumiarz w firmie „Pollena Aroma” w Warszawie. Wykładowca w Wyższej Szkole Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie.

Agnieszka Gąsior – Ponad 13 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów z zakresu modernizacji polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach z różnych branż (PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y), z czego od 8 lat na stanowiskach kierowniczych w projektach w sektorze marketingu i B2B sales w środowisku krajowym i międzynarodowym. Od 5 lat związana z modernizacją, a także wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych. Aktualnie od 3 lat Koordynator największego w Polsce holdingu prosprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż – od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.

 

Zapisy na Konferencję nadal trwają. Koszt uczestnictwa to 650 zł netto/os. i 450 zł netto/os dla studentów (rejestracja).  Zachęcamy również do zapoznania się z ofertą Wystawcy.

Więcej informacji na stronie: www.konferencja.biotechnologia.pl

 

 

KOMENTARZE
Newsletter