La'AYUR.- naturalny konserwant o szerokim spektrum działania
15.04.2009
Lachem Chemorgs Ltd. – Indyjski producent szerokiej gamy środków konserwujących, produktów z pogranicza(„kosmeceutyków”) oraz surowców naturalnych, wprowadza na rynek La'AYUR.
Jest to w 100% naturalny, ziołowy środek konserwujący. Inspiracja do jego stworzenia stała się Ayurveda, wsparta nowoczesnymi badaniami i technologią.
Konserwant wykazuje szerokie spektrum działania, jest skuteczny przeciw bakteriom gram –dodatnim, bakteriom gram-ujemnym, pleśniom oraz grzybom. Takie szeroki profil działania jest wynikiem synergistycznego połączenia składników tworzących ten system konserwujący.

Posiada bezpieczny profil toksykologiczny, nie zawiera GMO, nie był testowany na zwierzętach.

Polecany jest do stosowania w szerokiej gamy produktów kosmetycznych, wśród których możemy znaleźć preparaty typu Leave-on, Rinse-off czy Wet wipes.
Wśród składników gwarantujących skuteczność produktu, znaleźć można:
  • Citrus Peel Extract,
  • Lemon Grass oil,
  • Thyme

La'AYUR wydaje się być czymś więcej niż tylko produktem konserwującym, dzieje się tak, że względu na zawartość olejków eterycznych, ekstraktów roślinnych – z owoców oraz ziół- a także ekstraktów z ziaren zbóż.
Dzięki tak bogatej obecności składników aktywnych, La'AYUR, wykazuje także działanie łagodzące podrażnienia, ściągające oraz przeciwzapalne.

Źródło: inside cosmeceuticals