Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Czas na skuteczną promocję w branży kosmetycznej
Wymiana doświadczeń, możliwość zaprezentowania oferty produktowej, zdobycie nowych klientów- to tylko niektóre korzyści wynikające z uczestnictwa w targach wystawienniczych. W Polsce najbardziej popularnymi, branżowymi targami B2B dedykowanymi dostawcom surowców, producentom środków pielęgnacyjnych oraz artykułom chemii gospodarczej są HPCI CEE (Home and Personal Care Ingredients Central and Eastern Europe).

Znamy termin kolejnych targów HPCI! Odbędą się 28 i 29 września 2016 roku. Uczestnicy targów typu HPCI mają możliwość spotkania wiodących producentów i dystrybutorów surowców kosmetycznych. Jest to idealna okazja do wypromowania swoich produktów, przedstawienia nowości oraz pochwalenia się innowacyjną technologią. Impreza daje szansę na  przedyskutowanie najnowszych technik recepturowania oraz poznanie zastosowań nowoczesnych surowców wprowadzanych na rynek. - Myślę, że targi przynoszą bardzo dużo korzyści. Przede wszystkim przez liczbę klientów, która się tutaj pojawia. Rozmawialiśmy z osobami, o których nigdy byśmy nie pomyśleli, że mogą wejść w branżę kosmetyczną i szukać tutaj inspiracji. W targach uczestniczy dwóch technologów z Wielkiej Brytanii, którzy mieli dostęp do rynków i produktów z całego świata, a teraz te trendy przynoszą do nas, do Polski – wyjaśniał Maciej Malinowski Account Manager Surfachem Polska, podczas targów HPCI w 2014 roku. Oprócz standardowej formy wystawienniczej, targi HPCI wyróżnia cykl konferencji naukowych i seminariów technicznych. Specjaliści z całego świata mogą wówczas zaprezentować najnowsze wyniki badań, trendy oraz osiągnięcia w branży.

Forma prezentacji firmy, produktów, technologii bywa różna. Niektórzy decydują się na standardowy model, czyli stoisko z reprezentantem firmy i kilkoma, przykładowymi produktami, ale są i tacy, którzy potrafią „wybić się z tłumu”. Podczas targów HPCI w 2014 roku miałam możliwość poznania wielu wystawców. Spośród nich, wyjątkowym zaangażowaniem w reklamę i promocję osiągnięć marki wyróżniła się Lorna Radford z Aston Chemicals , firmy specjalizującej się w sprzedaży specjalistycznych chemikaliów dla przemysłu kosmetycznego w Anglii, Irlandii, USA, Centralnej i Wschodniej Europie.

Przykład ten pokazuje, że warto potraktować spotkania branżowe poważnie i dobrze się do nich przygotować. Może ten film zainspiruje branżę kosmetyczną do lepszych strategii promocyjnych podczas np. targów wystawienniczych?

 

 

Autor: Anna Szulc

KOMENTARZE
Newsletter