Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Beiersdorf ogłasza najnowszą strategię rozwoju
08.04.2010
Niemiecki gigant przemysłu kosmetycznego sprecyzował obszary aktywności, które w najbliższym czasie będą kluczowe dla strategii działania i rozwoju firmy.
Beiersdorf uważa, że najbliższe lata funkcjonowania przemysłu kosmetycznego będą kształtowane przez nierówny wzrost gospodarczy na światowych rynkach, zmiany struktury handlu, rosnące zainteresowanie konsumentów niskimi cenami i zwiększoną konkurencją z zakresu private label

W świetle przeprowadzonych analiz Firma postanawia skoncentrować swą aktywność na produktach przeznaczonych do pielęgnacji skóry. Związane jest to z prognozami, które mówią, że 50% wzrostu w obrocie produktami pielęgnacyjnymi dotyczyć będzie właśnie kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry. To przekłada się na doskonałą możliwość wzrostu sprzedaży produktów firmy Beiersdorf. ponieważ preparaty przeznaczone do pielęgnacji skóry były zawsze podstawowym obszarem działania firmy.

Ponad to firma zapowiada zmiany w skaldzie zarządu, wejdą w życie z dniem 1 maja 2010 roku. Wszystkie te działania mają na celu ugruntowanie pozycji firmy na światowym runku oraz umożliwić jej dalszy , dynamiczny rozwój.
KOMENTARZE
Newsletter