Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Przyjechali po wiedzę do Łodzi, czyli co się działo podczas Beauty Innovations 2015
Redakcja portalu, 28.05.2015
Beauty Innovations - Forum Branży Kosmetycznej odbyło się 27 maja w Łodzi. Konferencja poświęcona była aktualnym problemom i wyzwaniom przemysłu kosmetycznego. Gościem specjalnym był Alain Mavon główny- technolog Oriflame Sweden.

W tegorocznej edycji Beauty Innovations 2015 wzięło udział niemalże 100 uczestników.  Wśród gości znależli się właściele oraz przedstawiciele firm produkujących kosmetyki, dystrybutorzy kosmetyków i surowców kosmetycznych, firmy consultingowe, przedstawiciele szkół wyższych i urzędów państwowych. Podczas spotkania Forum Branży Kosmetycznej uczestnicy wzięli udział w wielu seminariach prowadzonych przez wybitnych ekspertów. O innowacyjnych składnikach aktywnych opowiedział dr Alain Mavon - Skin Research Director Oriflame Poland, temat reklamy kosmetyków podjęli Tomasz Kaczyński i Krzysztof Kumala z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka, natomiast dyskusja narodziła się przy okazji poruszenia kwestii powstania Grupy Kosmetycznej Mazowieckiego Klastra Chemicznego.

Wśród wystawców pojawili się:

Ashland Inc. jest międzynarodową firmą działającą na rynku surowców chemicznych, z fabrykami zlokalizowanymi na całym świecie.

 Ashland Specialty Ingredients – jedna z trzech dywizji Ashland Inc. - działa w dwóch sektorach wzrostu – Consumer i Industrial Specialties, na siedmiu kluczowych rynkach: Personal Care, Pharma, Nutrition, a także Coatings, Construction, Adhesives i Energy. Model biznesowy firmy oparty jest na bliskiej współpracy z klientem, innowacyjności opartej na potrzebach rynkowych, a także na ekspertyzie recepturowania i aplikacji, przy jednoczesnej skuteczności i efektywności operacyjnej.

Europak posiada 10-cio letnie doświadczenie na polskim rynku zapachowym. Reprezentują firmę Ungerer Ltd, która jest światowym liderem w produkcji kompozycji zapachowych, aromatów, smaków i olejków eterycznych. Zgrany i wykwalifikowany zespół ludzi jest kluczem do sukcesu. Firma stawia na jakość, powtarzalność, ciągłość, wyłączność i serwis.

Poza kompozycjami zapachowymi w ofercie można znaleźć: ekstrakty, oleje kosmetyczne, olejki eteryczne oraz surowce kosmetyczne i farmaceutyczne.

Mirarosa jest firmą powstałą w 2009 roku, zbudowaną na solidnych fundamentach doświadczenia i pasji do innowacyjnych rozwiązań w przemyśle kosmetycznym. To dynamicznie rozwijający się producent i dystrybutor naturalnych składników do produkcji kosmetyków i artykułów chemii gospodarstwa domowego. Firma reprezentuje dwie amerykańskie firmy: Carrubba Inc i Innovacos Corp. Specjalizują się w wysokiej jakości ekstraktach botanicznych: wodnych i olejowych oraz ekstraktach aromatycznych, standaryzowanych i „Organic".

Firma THETA od ponad 14 lat służy swoim Klientom w zakresie kompleksowego doradztwa i pomocy prawno-technicznej. Udzielamy wsparcia przy wprowadzaniu na rynek różnych grup produktów chemicznych, w ich ocenie i uzyskaniu stosownych dokumentów i pozwoleń, a także ich transporcie.Podstawowym problemem większości firm, z którymi pracujemy są zawiłe i wieloznaczne przepisy prawne, które stanowią istotną barierę w ich działaniu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów stworzyliśmy zespół ekspertów, który jest w stanie udzielić kompleksowego wsparcia prawno-technicznego w szerokim zakresie.

Rahn AG została załozona w 1940 roku przez rodzinę Rahn w Zurichu. Obecnie działalność firmy obejmuje trzy działy  Cosmetics. Energy Curing, Scent and Fragrance. Rahn jest firmą biotechnologiczną opracowującą substancje aktywne dla produkcji kosmetyków. Portfolio RAHN w zakresie kosmetyki obejmuje 23 substancje aktywne. Ponadto firma współpracuje i reprezentuje szereg wiodących producentów substancji kosmetycznych na świecie. W portfolio znajduje się Laboratoires Expanscience, Sisterna, TERRY, IRA, Alpinamed, SYTHEON, Spirig Pharma. Posiadają własne dwa laboratoria formulacyjne w Szwajcarii i Anglii. Naszą misja działania jest „Rahn - Your partner for excellence”.   

Saszetki to ich produkt flagowy. Mimo, że większość firm jest w stanie zapakować produkt w saszetkę, tylko ta firma oferuje wyjątkowo szeroki wybór folii i laminatów. Saszetki w szerokiej gamie rozmiarów i kształtów. Na życzenie klienta dokonuje się licznych usprawnień, takich jak: eurodziurka, nacięcia czy struna do zamykania saszetki.

- Warto przyjechać na beauty Innovations, spotkać ludzi z branży i porozmawiać na najwazniejsze i przede wszystkim aktualne problemy dla branży. Program był bardzo merytoryczny i konkretny. Co więcej, dzięki Networkingowi mieliśmy okazję do porozmawiania i nawiązania biznesowych relacji - podkreśla Michał Broniek prezes firmy Chinaway.


Kolejna edycja Beauty Innovations - Forum Branży Kosmetycznej planowana jest

10 marca 2016 roku!

Serdecznie zapraszamy !!!

 

 

 

 

 

Anna Szulc

KOMENTARZE
Newsletter