Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków
Redakcja portalu, 22.05.2015
Rok 2015 zapowiada się wyjątkowo. Komisja Europejska przygotowuje raport w sprawie zgodności rynku w zakresie stosowania kryteriów dla deklaracji marketingowych określonych rozporządzeniem 655/2013/WE. Może on wpłynąć na zakres regulacji dotyczącej komunikacji produktu w przyszłości.

Głównym elementem seminarium organizowanym przez PZPK, będą warsztaty poświęcone budowaniu prawidłowej komunikacji marketingowej produktu, które w praktyce pozwolą na przedyskutowanie deklaracji trudnych oraz pojawiających się problemów rynkowych.

z uwagi na ogromne zainteresowanie przedsiębiorców oraz instytucji nadzoru po pierwszej edycji, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, organizuje 2. edycję seminarium Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków.

 

Aby podnieść praktyczny walor wydarzenia o pomoc w przygotowaniu warsztatów poproszono arbitrów Rady Reklamy oraz ekspertów Grupy Roboczej „Claims” działającej w Związku od 2010 roku. Otwarta, warsztatowa formuła spotkania oraz sami eksperci - praktycy prowadzący warsztaty, to receptura na udane seminarium. Daje to pewność, że ćwiczenia będą ciekawe, poruszą najbardziej aktualne zagadnienia oraz odpowiedzą na wiele wątpliwości po stronie nadzoru jak i producentów.

W celu zapewnienia rzeczowej i merytorycznej dyskusji nad deklaracjami marketingowymi produktów kosmetycznych do udziału w roli prelegentów oraz uczestników warsztatów zaproszono przedstawicieli Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Inspekcji Handlowej.

Seminarium, wyróżniające się praktycznym podejściem do tematu, jest adresowane do wszystkich zaangażowanych w tworzenie oraz nadzór nad komunikacją marketingową produktu kosmetycznego: specjalistów z działów marketingu, badań i rozwoju, kontroli jakości oraz przedstawicieli Inspekcji Handlowej i Sanitarnej.

Formuła praktycznych warsztatów, zgromadzi w jednym miejscu zarówno producentów kosmetyków, jak i inspektorów nadzorujących rynek. Daje to tym samym niepowtarzalną okazję do przedyskutowania kluczowych problemów i wątpliwości w zakresie stosowania kryteriów dla deklaracji, jakie dostrzegają na rynku zarówno przemysł, jak i organy nadzoru.

Do udziału w seminarium zapraszono wszystkich zaangażowanych w tworzenie oraz nadzór nad komunikacją marketingową produktu kosmetycznego:

  • reprezentantów Wojewódzkich i Powiatowych Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Sanitarnej raz ich Delegatury,
  • specjalistów z działów marketingu,   
  • specjalistów z działów badań i rozwoju oraz kontroli jakości w firmach kosmetycznych

 

 

 

Anna Szulc

KOMENTARZE
Newsletter