Co stracisz nie będąc na konferencji „Beauty Innovations” 10 marca? Rozmowa z Anną Miłowską

Co stracisz nie będąc na konferencji „Beauty Innovations” 10 marca? Rozmowa z Anną Miłowską

5. edycja Beauty Innovations – Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 10 marca br. w Łodzi w Hotelu Double Tree by Hilton. Forum skierowane jest m. in. do właścicieli, prezesów i członków zarządu w firmach produkujących oraz dystrybuujących sprzęt, odczynniki i produkty kosmetyczne, jak również do przedstawicieli uczelni wyższych, studentów, a także wszystkich osób związanych z branżą kosmetyczną i zainteresowanych poruszanymi zagadnieniami. Rozmawiamy z Anną Miłowską, organizatorką konferencji „Beauty Innovations”, o tym dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu?.

 

Nazwa przykuwa chyba nie tylko moją uwagę… dlaczego właśnie Beauty Innovations – Forum Branży Kosmetycznej? Przypadek, chwyt marketingowy… - co kryje się za dwoma pierwszymi słowami? Czy chodzi o grupę docelową, dobór tematów?

Odpowiedź tkwi pośrodku. Beauty Innovations to konferencja skierowana do właścicieli, prezesów i członków zarządu w firmach produkcyjnych i dystrybuujących produkty kosmetyczne, pracowników firm kosmetycznych, nie zabraknie również przedstawicieli uczelni wyższych czy studentów. Na konferencji będą poruszane ciekawe tematy dotyczące m. in. uregulowań Unii Europejskiej, składników kosmetyków, trendów w branży kosmetycznej i wiele innych. W zaproponowanych tematach podążamy za branżą i chcemy zapewnić naszym Gościom ciekawe zagadnienia, które są świeże i na czasie.

Wyraz FORUM nie daje mi spokoju – uczestniczyłam w kongresach, konferencjach, targach, ale FORUM ma dla mnie nacechowanie po części biznesowe... Czy to oznacza, że osoby działające czynnie w branży mogą najwięcej zyskać na uczestnictwie?

Forum dlatego, że nasza konferencja ma służyć wymianie opinii pomiędzy uczestnikami – wystawcami i prelegentami. Cześć seminaryjna kończy się debatą na tematy, które wcześniej były poruszane – jest to idealny moment do wyrażenia swojej opinii czy rozwiania wątpliwości. Ponadto uczestnicy mają możliwość korzystania z networkingu, czyli umówienia indywidualnych spotkań biznesowych, które odbywać się będą równolegle do seminariów. Celem tych spotkań jest umożliwienie kontaktów biznesowych dostawcom surowców i usług oraz ich odbiorcom działającym w przemyśle kosmetycznym. Żadna inna forma komunikacji nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej rozmowy.

No właśnie, networking... Wydaje mi się, że w Polsce jest to bardzo rzadko stosowane rozwiązanie podczas różnego rodzaju imprez związanych akurat z branżą kosmetyczną, dlaczego?

Myślę, ze termin „networking” jest bardzo dobrze znany wszystkim przedsiębiorczym osobom, nie tylko związanym z branżą kosmetyczną. Nawiązanie i pielęgnowanie relacji, które ułatwiają prowadzenie działalności jest nie do przecenienia. Networking jest wiodąca formą nawiązywania relacji biznesowych na zagranicznych targach i konferencjach. W Polsce nie jest to jeszcze takie popularne, ale myślę, że to idealna forma, aby zdobyć nowe kontakty biznesowe, a Beauty Innovations jest doskonałym miejscem do zorganizowania takich spotkań.

Czytałam program i moją uwagę przykuwają nie tylko tytuły i nazwiska naukowców, ale również praktycy – nauka plus biznes to połączenie idealne?

Zgadza się, nasi prelegenci to osoby, które aktywnie działają w branży. Z jednej strony są to osoby, które na co dzień kreują nowe marki i produkty w swoich przedsiębiorstwach, a z drugiej strony w naszym evencie uczestniczą także ludzie nauki, których starania i badania naukowe wprowadzają polską kosmetologię na nowy poziom innowacyjności. Takie połączenie i współpraca ludzi nauki i biznesu przyczyniła się do tego, że polski przemysł kosmetyczny nie ma kompleksów, a nasze kosmetyki świetnie radzą sobie na zagranicznych rynkach, o czym najlepiej świadczy ciągle rosnący eksport.

Co było czynnikiem decydującym o doborze nie tylko tematów, ale również prelegentów?

Przez cały rok organizujemy szkolenia dla branży kosmetycznej. Dzięki nim mamy kontakt z wieloma osobami związanymi z kosmetologią. Nowe trendy, potrzeby rynku, opinie naszych klientów - to tylko nieliczne czynniki, które skłoniły nas do organizacji kolejnej już edycji Beauty Innovations. Czynnikiem najsilniej determinującym kształt programu były rozmowy z przedstawicielami branży kosmetycznej i ich sugestie dotyczące tego, jakie zagadnienia wymagają głębszej analizy.

Czy może nam Pani zdradzić przedstawicieli firm, którzy na dzień dzisiejszy potwierdzili swój udział w tym wydarzeniu?

Na ten moment kilkadziesiąt firm z sektora kosmetycznego wyraziło chęć uczestniczenia w Beauty Innovations. Są to m. in. Merck, Efektima, Lekam, Adara, Pollena, Eveline i wiele innych.

Załóżmy że, mamy niezdecydowaną osobę, która jeszcze się waha nad udziałem w tym wydarzeniu. Jakiego argumentu użyłaby Pani, aby zachęcić 10 marca do przyjazdu do Łodzi?

Beauty Innovations – Forum Branży Kosmetycznej organizowane jest przez portal Biotechnologia.pl. Skierowane jest do wszystkich tych, którzy związani są z branżą kosmetyczną. Podczas spotkania proponujemy Państwu udział w seminariach wybitnych ekspertów, networking, indywidualne spotkania biznesowe prowadzone w komfortowych warunkach oraz rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami w branży kosmetycznej. Forum to doskonałe miejsc do wymiany doświadczeń i opinii zawodowych. W Polsce brakuje eventów, na których można w jednym czasie poszerzyć swoją wiedzę w wielu aspektach, nawiązać wartościowe kontakty biznesowe i zaczerpnąć inspiracji dla swojej działalności na cały kolejny rok. Beauty Innovations zalicza się do tych konferencji, które spełniają te warunki. 
 
Redakcja portalu serdecznie zachęca do rejestracji

Komentarze

Nikt nie dodał jeszcze komentarza - bądź pierwszy!
Piszesz jako
Gość
captcha
Przepisz proszę tekst z obrazka powyżej

Film na dziś

Kwartalnik_lg
Współpracujemy z: grey_thumb_logo_20Genos_20jpeg grey_thumb_sarstedt-logo grey_thumb_stanlab_logo_new_02_retina grey_thumb_CIECH_Trading_poziom grey_thumb_logo_2_kolor grey_thumb_logo_wutbs_pol grey_thumb_logo__1_ grey_thumb_AB_SCIEX_LOGO_RGB