Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
20 lat naturalnie i rodzinnie
29.09.2009
Ziaja LTD Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o. obchodzi w tym roku 20 rocznicę powstania. Założona przez małżeństwo farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaja firma od początku istnienia wyprodukowała ponad 330 mln produktów farmaceutycznych oraz kosmetycznych.
We wrześniu 2009 r. mija także pierwszy rok od wprowadzenia na rynek dermokosmetyków, a tym samym powrotu do pierwszych odbiorców – aptek.

O sekrecie i planach firmy rozmawiamy z Bartoszem Ziają, zastępcą prezesa zarządu oraz kierownikiem pionu badawczo-rozwojowego.


Firma niedawno weszła na bardzo perspektywiczny rynek dermokosmetyków. Eksperci szacują, że rynek ten będzie się rozwijał w tempie kilkunastu procent rocznie.


Stosunkowo późno wprowadziliśmy na polski rynek dermokosmetyki Ziaja Med., jednakże jesteśmy Zakładem Produkcji Leków, a naszymi pierwszymi odbiorcami były apteki. Dlatego przygotowaliśmy ofertę specjalistycznych kosmetyków, dostępnych wyłącznie w aptekach. Są to specjalistyczne kuracje dermokosmetyczne opracowane jako kompleksowy program pielęgnacyjny, ukierunkowane na potrzeby skór wymagających i wrażliwych, często dysfunkcyjnych. Poza linią dermokosmetyków oferujemy kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów oraz wyroby do pielęgnacji dzieci i niemowląt Są one dostępne w aptekach, drogeriach i sieciach handlowych. Do gabinetów kosmetycznych kierujemy specjalistyczne preparaty Ziaja Pro. Oferta naszych wyrobów cały czas się rozwija.


Jakie są plany na kolejne lata działalności?

Pracujemy nad rozszerzeniem oferty leków. W tym celu powstał nowy dział badawczo-rozwojowy produktów leczniczych, w którym pracuje wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca stopnie naukowe. Jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowy zakład produkcyjny, z nowymi liniami produkcyjnymi, magazynami wysokiego składowania oraz czterema laboratoriami. Obiekty należące do kompleksu zakładowego zajmą łącznie powierzchnię ponad 13 000 mkw. Pozwoli nam to w pełni realizować potrzeby naszych Klientów.


Państwa najlepszy produkt, to…

Niezmiennie, od 20 lat, hitem jest naturalny krem oliwkowy. Ogromną popularnością cieszą się również serie Kozie Mleko, Masło Kakaowe, płyny do higieny intymnej Intima, masła do ciała oraz mydła pielęgnacyjne.


Czy zamierzają Państwo rozszerzyć swoją ofertę o kosmetyki dla mężczyzn?

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będziemy mogli zaproponować produkty pielęgnacyjne również dla mężczyzn.


Czym wyróżnia się Firma Ziaja spośród innych polskich firm kosmetycznych?

Zgodnie z naszą misją, dewizą firmy jest troska o zdrową skórę, a tym samym o dobre samopoczucie klientów. Realizujemy to oferując kosmetyki pielęgnacyjne oraz preparaty lecznicze, które łączą sprawdzone naukowo naturalne składniki oraz nowoczesne technologie. Lojalność klientów jest dla nas podstawową miarą sukcesu. Jest ona najważniejszym wyznacznikiem potwierdzającym jakość i skuteczność naszych preparatów oraz motywującym zespół pracowników firmy do nieustannego doskonalenia naszej oferty.


Dziękuję za rozmowę.
KOMENTARZE
Newsletter