Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kosmetologia

SEMINARIUM DEKLARACJE MARKETINGOWE
Data rozpoczęcia:
2015-03-31
Data zakończenia:
2015-03-31
Organizator:
PZPK
Miejsce
Rezydencja Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie

SEMINARIUM DEKLARACJE MARKETINGOWE

Szanowni Państwo,
Temat deklaracji marketingowych oraz dobrych praktyk reklamy kosmetyków będzie dla Związku szczególnie ważny w 2015 roku.
Nadzwyczajne skupienie uwagi legislatora i europejskich producentów kosmetyków na komunikacji produktu kosmetycznego zawdzięczamy dwóm wydarzeniom w 2015 roku:
 

  • Komisja Europejska opracuje raport w sprawie zgodności rynku z kryteriami, który następnie zostanie przedstawiony Parlamentowi Europejskiemu.
  • The European Advertising Standards Alliance (EASA), na zleceni Cosmetics Europe, dokona audytu rynku reklamy kosmetyków w mediach i druku w celu oceny jakości wdrożenia Karty Odpowiedzialnej Reklamy sygnowanej przez Związek w 2012 roku oraz nadrzędnych zasad samoregulacji w reklamie kosmetyków. Polski rynek reklamy kosmetyków, obok takich krajów jak Francja, Włochy, Szwecja i Węgry, zostanie poddany takiej kontroli. Niezależny audyt będzie miała miejsce w marcu, czerwcu i wrześniu 2015.

 Nie musimy chyba podkreślać jak mocno ocena EASA może zaważyć na końcowym raporcie Komisji w 2016 roku. Dlatego też, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, największa organizacja kosmetyczna w Polsce reprezentująca liczne kosmetyczne MŚP, czując odpowiedzialność za wynik audytu EASA w Polsce, podjął się organizacji seminarium poświęconego tematyce deklaracji marketingowych, aby ułatwić uczestnikom rynku dostosowanie się do aktualnych wymogów.

Wśród prelegentów znajdą się eksperci między innymi z Rady Reklamy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz ekspertów Grupy Roboczej Claims Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

W części wykładowej dowiedzą się Państwo o aktualnych działania Komisji Europejskiej oraz najczęściej popełnianych przez przedsiębiorców błędach w tworzeniu komunikacji marketingowej.

Natomiast w części warsztatowej będzie okazja sprawdzić świeżo zdobytą wiedzę w praktyce, a także zweryfikować swoje wątpliwości. Mamy nadzieję, że wspólna dyskusja nad problematycznymi przykładami pozwoli Państwu na dostrzeżenie różnej argumentacji i aspektów tworzenia komunikacji produktu.

Seminarium adresowane jest do pracowników działów technicznych, R&D, marketingu oraz wszystkich, którzy są zaangażowani w tworzenie nowych produktów oraz ich komunikacji.

Seminarium odbędzie się we wtorek, 31 marca, w Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie.

Dokładna agenda spotkania wraz z kosztami udziału w seminarium zostanie przekazana w późniejszym terminie. Jednak już dziś bardzo prosimy o rezerwację terminu w Państwa kalendarzach.

 

Newsletter