SEMINARIUM DEKLARACJE MARKETINGOWE
Szanowni Państwo,
Temat deklaracji marketingowych oraz dobrych praktyk reklamy kosmetyków będzie dla Związku szczególnie ważny w 2015 roku.
Nadzwyczajne skupienie uwagi legislatora i europejskich producentów kosmetyków na komunikacji produktu kosmetycznego zawdzięczamy dwóm wydarzeniom w 2015 roku:
Nie musimy chyba podkreślać jak mocno ocena EASA może zaważyć na końcowym raporcie Komisji w 2016 roku. Dlatego też, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, największa organizacja kosmetyczna w Polsce reprezentująca liczne kosmetyczne MŚP, czując odpowiedzialność za wynik audytu EASA w Polsce, podjął się organizacji seminarium poświęconego tematyce deklaracji marketingowych, aby ułatwić uczestnikom rynku dostosowanie się do aktualnych wymogów.
Wśród prelegentów znajdą się eksperci między innymi z Rady Reklamy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz ekspertów Grupy Roboczej Claims Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
W części wykładowej dowiedzą się Państwo o aktualnych działania Komisji Europejskiej oraz najczęściej popełnianych przez przedsiębiorców błędach w tworzeniu komunikacji marketingowej.
Natomiast w części warsztatowej będzie okazja sprawdzić świeżo zdobytą wiedzę w praktyce, a także zweryfikować swoje wątpliwości. Mamy nadzieję, że wspólna dyskusja nad problematycznymi przykładami pozwoli Państwu na dostrzeżenie różnej argumentacji i aspektów tworzenia komunikacji produktu.
Seminarium adresowane jest do pracowników działów technicznych, R&D, marketingu oraz wszystkich, którzy są zaangażowani w tworzenie nowych produktów oraz ich komunikacji.
Seminarium odbędzie się we wtorek, 31 marca, w Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie.
Dokładna agenda spotkania wraz z kosztami udziału w seminarium zostanie przekazana w późniejszym terminie. Jednak już dziś bardzo prosimy o rezerwację terminu w Państwa kalendarzach.