NOWOŚĆ!
JAK WPROWADZIĆ PRODUKT DO SIECI HANDLOWYCH
Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!
To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci!
Miejsce: Łódź
Termin: 10 Kwietnia 2018
Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) godziny mą lekko ulec zmianie
Cena: 870zł netto/ osoba
* 800 zł netto/ osoba przy rejestracji do 28 lutego 2018
(UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się na szkolenie do 20 marca 2018, + 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 30.03.2018r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Adresaci szkolenia:
pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych, spożywczych
dział sprzedaży, dział kreacji produktu, ale przede wszystkim…
kadra zarządzająca
Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.
Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jak ocenić, czy jesteśmy dobrym kandydatem dla kupca jako firma,
- co zrobić, żeby poprawić swój wizerunek i swoją historię w gromadzonych o nas danych,
- jak przygotować firmę jako dostawcę do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- jakie podjąć rozsądne działania marketingowe, wspierające sprzedaż
- ogólnikowo o tworzeniu ofert współpracy, obliczaniu rentowności współpracy (więcej na ten temat podczas szkolenia Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi).
PROGRAM SZKOLENIA
Jak nie przegrać na starcie ? - kryteria doboru VENDORA (dostawcy)
Współpracuj zamiast handlować.
Format oferty - jak powinna być skonstruowana - PDF czy EXCEL ?
Jaką cenę zasugerować - ile dać marży/narzutu . Co to jest: "cena SRP" + co to jest cena: net-net-net
Co zawiera umowa z siecią - do czego się zobowiązujemy. - analiza na przykłądach.
Zwroty towaru - jakich zwrotów możemy nie przyjąć a na jakie się zgodzić ?
Zatowarowanie - jak przygotować stany magazynowe na współpracę z sieciami - ile mieć towaru ?
Opłaty półkowe - opłaty wsteczne - retro bonus ?
Gotowe rozwiązanie na wejście we współpracę z siecią Carrefour, czy Empik jest wliczone w cenę.
To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci!
CO WIĘCEJ!
Jeśli chciałbyś omówić wprowadzenie konkretnego rodzaju produktu na półki sklepowe sieci handlowej, zbierzemy od Ciebie podczas zajęć pytania, propozycje, a na kolejnym szkoleniu omówimy warsztatowo właśnie Twój przykład!
PRELEGENT
Tomasz Szacoń
Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym. Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.
Skontaktuj się z nami!
KOORDYNATOR SZKOLENIA:
Katarzyna Staniaszek
e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130