Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kosmetologia, Nasze szkolenia

JAK WPROWADZIĆ PRODUKT DO SIECI HANDLOWYCH. NOWOŚĆ!
Data rozpoczęcia:
2018-04-10
Data zakończenia:
2018-04-10
Organizator:
Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

NOWOŚĆ!

JAK WPROWADZIĆ PRODUKT DO SIECI HANDLOWYCH

Twój produkt w znanej sieci handlowej? Dlaczego nie?!

 

To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! 

 

Miejsce: Łódź

Termin: 10 Kwietnia 2018

Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) godziny mą lekko ulec zmianie

 

Cena: 870zł netto/ osoba 

* 800 zł netto/ osoba przy rejestracji do 28 lutego 2018

(UWAGA!  5% rabatu przy zgłoszeniu się na szkolenie do 20 marca 2018, + 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)

 

Cena szkolenia obejmuje:

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 30.03.2018r. 

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

Adresaci szkolenia:

pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych, spożywczych

dział sprzedaży, dział kreacji produktu, ale przede wszystkim…

kadra zarządzająca

Aby uniknąć „wrogich przejęć”, to głównie prezesi i właściciele powinni wiedzieć, jak nawiązywać relacje z kupcami z sieci handlowych.

 

Celem szkolenia jest przedstawienie aktualnego stanu wiedzy związanego z:
- współpracą z sieciami handlowymi i hipermarketami w Polsce,
- kontaktem z kupcami w sieciach handlowych.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jak ocenić, czy jesteśmy dobrym kandydatem dla kupca jako firma,

- co zrobić, żeby poprawić swój wizerunek i swoją historię w gromadzonych o nas danych,

- jak przygotować firmę jako dostawcę do sprzedaży wielkopowierzchniowej,
- jakie podjąć rozsądne działania marketingowe, wspierające sprzedaż

- ogólnikowo o tworzeniu ofert współpracy, obliczaniu rentowności współpracy (więcej na ten temat podczas szkolenia Jak rozpocząć rozmowy z sieciami handlowymi).

 

PROGRAM SZKOLENIA

Jak nie przegrać na starcie ? - kryteria doboru VENDORA (dostawcy)

Współpracuj zamiast handlować.

Format oferty - jak powinna być skonstruowana - PDF czy EXCEL ?

Jaką cenę zasugerować - ile dać marży/narzutu . Co to jest: "cena SRP" + co to jest cena: net-net-net

Co zawiera umowa z siecią - do czego się zobowiązujemy. - analiza na przykłądach.

Zwroty towaru - jakich zwrotów możemy nie przyjąć a na jakie się zgodzić ?

Zatowarowanie - jak przygotować stany magazynowe na współpracę z sieciami - ile mieć towaru ?

Opłaty półkowe - opłaty wsteczne - retro bonus ?

 

Gotowe rozwiązanie na wejście we współpracę z siecią Carrefour, czy Empik jest wliczone w cenę.

 

To NIE będzie MENTORING ani COACHING! Praktyczna i sprawdzona wiedza ze spotkań z kupcami z sieci! 

 

CO WIĘCEJ!

Jeśli chciałbyś omówić wprowadzenie konkretnego rodzaju produktu na półki sklepowe sieci handlowej, zbierzemy od Ciebie podczas zajęć pytania, propozycje, a na kolejnym szkoleniu omówimy warsztatowo właśnie Twój przykład! 

 

PRELEGENT

Tomasz Szacoń

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym.  Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.  

 

Skontaktuj się z nami!

 

KOORDYNATOR SZKOLENIA:

Katarzyna Staniaszek

e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130

Newsletter