Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Kosmetologia, Nasze szkolenia

JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI. NOWOŚĆ
Data rozpoczęcia:
2018-05-15
Data zakończenia:
2018-05-15
Organizator:
Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI

Jak przygotować ofertę

 

Miejsce: Łódź

Termin: 15 Maja 2018

Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) - harmonogram może ulec niewielkiej korekcie

 

Cena: 870zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)

*dla osób uczestniczących w szkoleniu Jak wprowadzić produkt do sieci handlowych - 10% rabatu.

 

Cena szkolenia obejmuje:

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 07.05.2018 r.

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

Adresaci szkolenia:

pracownicy firm produkujących, dystrybuujących i importerów preparatów kosmetycznych, chemicznych, itp.

dział sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu,

handlowcy jak i wszyscy zainteresowani tematem.

 

Celem szkolenia jest:

- przygotowanie do wejścia na rynek nowoczesny,

- nauczenie jak stworzyć i skutecznie przedstawić ofertę kupcom z sieci handlowych.

 

Dowiesz się :

Jak przygotować akcje IN-OUT na przykładzie sieci STOKROTKA
Jak przygotować OPE na przykładzie sieci ROSSMANN
Jakie znaczenie ma karton zbiorczy - na przykładzie sieci BIEDRONKA …
 

Na koniec szkolenia uczestnicy będą w posiadaniu:

Szablonu do tworzenia oferty – właściwie obliczającego marżę,

Kontaktów do składania ofert: Super-Pharm, HeBe, Stokrotka, Jasmin, DR.MAX, Empik, Douglas, Sephora, Carrefour, Kaufland

 

PROGRAM SZKOLENIA

Przygotowanie oferty IN-OUT – akcji wyprzedażowej

Przygotowanie oferty OPE – obowiązkowy produkt ekspozycyjny

Sformułowanie treści zaproszenia do współpracy (emial)

Wsparcie Sellout – propozycja dla sieci handlowych

Sprzedaż internetowa – ONLINE – jak się przygotować

Marketing – za co płacić, a co robić samemu?

Warsztaty: formułowanie oferty i maili do współpracy

Badanie rynku: sprawdzenie udziału rynkowego produktów uczestników szkolenia

 

CO WIĘCEJ!

Będziemy omawiać warsztatowo przykłady produktów przedstawionych przez uczestników,
a może i właśnie Twój przykład posłuży nam do przeprowadzenia kontaktu „na żywo”
z kupcem z sieci handlowej! Pierwszy krok do złożenia oferty będziesz już miał za sobą!

 

Każdy z uczestników będzie proszony o zabranie do 5 produktów ze sobą.

 

 

PRELEGENT

Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland

W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.

Newsletter