JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWY Z SIECIAMI HANDLOWYMI
Jak przygotować firmę i ofertę
Miejsce: Łódź
Termin: 12 Stycznia 2018
Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień) - harmonogram może ulec niewielkiej korekcie
Cena: 850zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)
Cena szkolenia obejmuje:
- materiały dydaktyczne w formie papierowej
- przerwy kawowe
- lunch
- certyfikat
Termin zapisu: do 08.01.2018 r.
Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.
Adresaci szkolenia:
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie do wejścia na rynek nowoczesny,
- nauczenie jak stworzyć i skutecznie przedstawić ofertę kupcom z sieci handlowych.
Dowiesz się :
Jak przygotować akcje IN-OUT na przykładzie sieci STOKROTKA
Jak przygotować OPE na przykładzie sieci ROSSMANN
Jakie znaczenie ma karton zbiorczy - na przykładzie sieci BIEDRONKA …
Na koniec szkolenia uczestnicy będą w posiadaniu:
PROGRAM SZKOLENIA
Warsztaty: formułowanie oferty i maili do współpracy
Badanie rynku: sprawdzenie udziału rynkowego produktów uczestników szkolenia
CO WIĘCEJ!
Będziemy omawiać warsztatowo przykłady produktów przedstawionych przez uczestników,
a może i właśnie Twój przykład posłuży nam do przeprowadzenia kontaktu „na żywo”
z kupcem z sieci handlowej! Pierwszy krok do złożenia oferty będziesz już miał za sobą!
Każdy z uczestników będzie proszony o zabranie do 5 produktów ze sobą.
PRELEGENT
Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland
W latach 2009-2013 pełnił funkcję Dyrektora Handlowego spółki Barelpoland - właściciela marek Kiano, Cavion, Barel.
Kierując zespołem wprowadził te marki do wszystkich polskich sieci handlowych.
Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień.