Poznaj tajniki marketingu produktów farmaceutycznych, poznaj ciekawe sposoby na dotarcie do określonych grup docelowych wykorzystując zarówno kanały tradycyjne, jak i digital. Podczas konferencji dowiesz się, jak zaplanować promocję leków OTC/RX w zgodzie z przepisami prawa farmaceutycznego oraz zasadami etyki lekarskiej.
Jeśli zależy Ci na tym, by stworzyć optymalną finansowo strategię dla produktów farmaceutycznych oraz suplementów diety, a dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi efektyczniej walczyć o klienta ta konferencja jest dla Ciebie. Znajdź sprawdzone sposoby na stworzenie rozpoznawalnego brandu i jego promocję na konkurencyjnych rynkach. Zaplanuj z nami skuteczne dotarcie do klienta wykorzystując niestandardowy przekaz marketingowy.
Weź udział w najbardziej praktycznym wydarzeniu marketingu farmaceutycznego w Polsce!
Pharma Marketing Day 2015
Multichannel Communications – jak skutecznie realizować nowoczesny media mix w branży farmaceutycznej
Czego nauczysz się podczas konferencji Pharma Marketing Day 2015?
- Poznasz nowe narzędzia i triki marketingowe, dzięki którym będziesz o krok od konkurencji.
- Będziesz potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę do zwiększenia obrotu z kanału online oraz offline.
- Dowiesz się jak włączyć w strategię firmy działania online – strategia, narzędzia, techniki oraz analiza skuteczności.
- Zdobędziesz certyfikat ukończenia szkoleń z tematów kongresowych.
- Poznasz osoby, które odpowiadają za marketing i sprzedaż w czołowych firmach farmaceutycznych w Polsce i wymienisz się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują!
Co wyróżnia konferencję Pharma Marketing Day 2015?
- Spotkasz najlepszych z najlepszych – wszyscy prelegenci zostali starannie dobrani w wieloetapowym procesie rekrutacji. Musieli się legitymować spektakularnymi dokonaniami zawodowymi.
- Wybierając naszą konferencję, masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego partnera – codziennie analizujemy i radzimy tysiącom marketerów, jak prowadzić skuteczne działania w sieci.
- Przez ostatni rok prowadziliśmy szerokie konsultacje odnośnie doboru tematyki i starannie dobraliśmy najważniejsze zagadnienia dla marketerów oraz product managerów branży farmaceutycznej.
- W odróżnieniu od innych konferencji w Polsce, u nas wszystkie prelekcje są warsztatowe i jako jedyne na rynku nie zawierają treści komercyjnych – niosą za sobą rzeczywistą i praktyczną wartość.
- Szanujemy Twój czas – Pharma Marketing Day 2015 to 1 intensywny dzień, po którym wrócisz z gotowymi do wdrożenia receptami i narzędziami.
- Kreujemy, a nie powielamy – nie kopiujemy innych konferencji, skupiamy się tylko i wyłącznie na Naszych Uczestnikach i poprzez żmudne badania jesteśmy w stanie przygotować program będący odpowiedzią na realne problemy.
Na konferencję Pharma Marketing Day 2015 zapraszamy już 30 września 2015, do Sound Garden Hotel w Centrum Warszawy. Rejestracji możecie dokonać na stronie wydarzenia.