Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja, Kosmetologia, Nasze szkolenia

JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z SIECIAMI HANDLOWYMI: TECHNIKI MARKETINGU i RELACJE Z KUPCAMI
Data rozpoczęcia:
2018-03-27
Data zakończenia:
2018-03-27
Organizator:
Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Miejsce
Łódź
Zarejestruj się na to szkolenie na naszym portalu!
Wypełnij formularz

JAK WSPÓŁPRACOWAĆ Z SIECIAMI HANDLOWYMI: TECHNIKI MARKETINGU i RELACJE Z KUPCAMI

 

Miejsce: Łódź

Termin: 27 Marca 2018

Czas trwania: 09.30-16.55 (1 dzień)

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania marką produktu w relacjach z sieciami handlowymi oraz produktem marki w relacji z docelowym klientem-odbiorcą, przy użyciu sprawdzonych narzędzi służących do efektywnej budowy relacji przed- i po- sprzedażowych z sieciami handlowymi, sklepami on-line.

 

 

Uczestnicy w ramach szkolenia:

- otrzymają know-how pomagające zarówno w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów sprzedażowych, jak i w koordynacji towarzyszących rozdrobnionych projektów zewnętrznych,

- zdobędą wszechstronną wiedzę na temat perspektyw różnych podmiotów rynkowych na produkt i markę,

- poznają możliwości płynnego i efektywnego finansowo zarządzania relacjami z podwykonawcami usług takich jak: merchandising, PR, marketing (także aspekt 'social' czyli FB, YT, Instagram i in.), sales outsourcing, sprzedaż internetowa, optymalizacja działań on-line,

- poznają możliwości samodzielnego prowadzenia wielu projektów powiązanych ze sprzedażą B2B i B2C.

- dowiedzą się jak pobudzać popyt przez odpowiednio dobrane i zaprojektowanie działania promocyjne (tak wobec finalnego odbiorcy - Klienta, jak i Kupców).

 

PROGRAM SZKOLENIA

Blok I – Kontakt z kupcem

  1. Gdzie szukać kontaktów do kupców ( targi, wystawy w Polsce)
  2. Sprzedaż www krok po kroku - Zorganizowanie sklepu, promocja, Ceneo, Skąpiec oraz synchronizacja z sieciami.
  3. Zarządzanie ceną produktu na półce - reakcja na kwartalne akcje promocyjne, pogłębianie promocji.
  4. Skuteczne negocjacje - sprawdzone techniki negocjacji.
  5. Savoir-vivre - na spotkaniu z kupcem - na co zwrócić uwagę.

 

Blok II  - Skuteczny marketing

  1. Praktyczny marketing handlowy dla działów sprzedaży.
  2. Public Relations -  znaczenie PR w nowoczesnej komunikacji z siecią handlową i docelowym klientem.
  3. Projektowanie Produktu -  co zrobić, by produkt wyróżniał się na tle konkurencji i budził zainteresowanie wśród klientów.
  4. Digital Marketing - metodyka, znaczenie, kluczowe koncepcje.
  5. Dynamiczny i nowoczesny dział sprzedaży -  jak zarządzać zespołem handlowym tak, by odnosił realne sukcesy.

 

Adresaci szkolenia:

- pracownicy firm produkujących, dystrybuujących, eksporterów i importerów produktów kosmetycznych, chemicznych i innych (różnego szczebla)
- dział rozwoju, sprzedaży, dział kreacji produktu, dział marketingu, przedstawiciele handlowi, managerowie i koordynatorzy, handlowcy

jak i wszyscy zainteresowani tematem.

 

TRENERZY:

 

Agnieszka Gąsior

Ponad 13 lat wszechstronnego doświadczenia zawodowego w przedmiocie prowadzenia i optymalizacji projektów z zakresu modernizacji polityki sprzedaży w przedsiębiorstwach z różnych branż (PR, marketing, informatyka, on-line sales, bankowość, ubezpieczenia, sektor budowlany, firmy produkcyjne, dystrybucyjne, innowacje, start-up'y) z czego od 8 lat na stanowiskach kierowniczych w projektach w sektorze marketingu i B2B sales w środowisku krajowym i międzynarodowym.

Od 5 lat związana z modernizacją a także wdrażaniem nowoczesnych procedur sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz dedykowanymi szkoleniami zespołów sprzedażowych dla klientów polskich i międzynarodowych.

Aktualnie od 3 lat Koordynator największego w Polsce holdingu pro-sprzedażowego na rynku Polskim, integrującego firmy odpowiadające za wszechstronne działania wspierające szeroko pojętą sprzedaż - od idei i pomysłu na nowy produkt, przez logistykę produkcji, strategię i opiekę sprzedażową nad nową marką aż po merchandising i visual-merchandising sklepowy, PR oraz marketing. Działająca zarówno w segmencie B2B jak i B2C.

Edukacja: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek: Prawo) oraz Akademia Ekonomiczna w Krakowie (kierunek: Zarządzanie i Marketing);

 

Tomasz Szacoń - przedstawiciel RetailPoland

Swoją przygodę z sieciami handlowymi rozpoczął w 2009 roku jako Dyrektor Handlowy dla marki Kiano. Budując struktury sprzedaży jego zespół osiągnął 20% rynku tabletów w 2013 roku. W latach 2014-2017 jako Business Development Manager rozwijał sprzedaż dla marek Vordon i Medivon w kanale food i drogeryjnym.  Wspierany przez niego zespół sprzedaży został wyróżniony jako najszybciej rozwijająca się firma w województwie podkarpackim Gazelami Biznesu i Diamentem FORBES. Aktualnie Manager Rozwoju brytyjskiej spółki Retailpoland Consulting, która doradza polskim i zagranicznym spółkom w rozwoju sprzedaży na terenie Polski. Manager z praktyczną i skuteczną wiedzą dotyczącą współpracy z sieciami handlowymi - żyje w tym temacie na co dzień. 

 

Cena: 950 zł netto/ osoba (UWAGA! 5% rabatu przy zgłoszeniu się więcej niż jednej osoby z firmy, 10% rabatu dla studentów)

 

Cena szkolenia obejmuje:

- wykłady

- materiały dydaktyczne w formie papierowej

- przerwy kawowe

- lunch

- certyfikat

 

Termin zapisu: do 19.03.2018 r.

Uwaga! O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń, gdyż liczba osób na szkoleniu jest ograniczona.

 

Skontaktuj się z nami!

 

KOORDYNATOR SZKOLENIA:

Katarzyna Staniaszek

e-mail: katarzyna.staniaszek@biotechnologia.pl, tel: 782 468 130

 

Newsletter