Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu

Farmacja

EFEKTYWNY MENEDŻER – zarządzanie biznesem i personelem dla kierowników aptek
Data rozpoczęcia:
2016-02-11
Data zakończenia:
2016-02-12
Organizator:
Avanti!
Miejsce
Warszawa

Metody szkoleniowe

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu, w którym uczestnicy zdobędą najnowszą wiedzę z zakresu nowoczesnego zarządzania apteką oraz umiejętności praktyczne z tego zakresu niezbędne w ich codziennej pracy zawodowej. Zajęcia mają praktyczny charakter – przedstawiane narzędzia i techniki uczestnicy doskonalą w praktycznych ćwiczeniach na realnych sytuacjach własnej apteki.

Korzyści ze szkolenia dla uczestników

  • Opracowanie strategii biznesowej apteki
  • Opracowanie strategii marketingowej apteki
  • Opracowanie systemu wynagrodzeń i premiowania

Efekt

  • Lepsza kondycja finansowa apteki
  • Świadome budowanie strategii biznesowej

Ramowy program

  1. ZARZĄDZANIE BIZNESEM – 1 dzień

  2. Zasady opracowania strategii biznesowej działania apteki

Na podstawie analizy dotychczasowej działalności apteki, analizy otoczenia – pacjentów i konkurencji, uczestnicy opracują strategię biznesową apteki ustalając jej profil produktowy, wyróżniający ją z otoczenia i zaspokajający potrzeby obecne i przyszłe pacjentów.

  • Poznanie łatwego modelu wyliczania rachunku zysków i strat (P&L)

Uczestnicy szkolenia nauczą się jak łatwo szacować zyski apteki w prostym modelu P&L. Umiejętność ta pozwoli na przemyślane i racjonalne podejmowanie decyzji biznesowych i szacowanie w ciągu roku kondycji finansowej apteki.

  • Zasady opracowania strategii marketingowej – strategia produktowa, promocyjna

Uczestnicy opracują działania promocyjne produktów na poszczególne akcje okresowe polegające nie tylko na zmianie ceny ale na wsparciu sprzedażowym.

  1. ZARZĄDZANIE PERSONELEM– 2 dzień

  2. Motywowanie finansowe– opracowanie siatki wynagrodzeń i premii

Uczestnicy poznają sposób obliczania pensji i premii. Opracują własny system wynagradzania i premiowania spójny z dochodami apteki.

  • Motywowanie finansowe i pozafinansowe – narzędzia i sposoby

Uczestnicy poznają w jaki sposób pozafinansowo motywować pracowników poprzez odpowiedni sposób zarządzania oraz komunikowania się.

Inwestycja

 2 dniowe szkolenie wraz z materiałami, przerwami kawowymi oraz lunchem – 1 300 zł + 23 % VAT (299 zł)

Skorzystaj z promocji

  • Wpłata do końca stycznia 2016 r. – 20 % zniżki, czyli kwota do zapłaty – 1040 zł + 23 % VAT (239 zł)

Zgłoszenie – nazwisko i imię oraz miejsce szkolenia należy przysłać na adres: avanti@avanti-szkolenia.pl.

Po dokonaniu zgłoszenia otrzymają Państwo fakturę proforma za szkolenie. Opłatę należy wpłacić na konto AVANTI Szkolenia Coaching Konsulting 05 1020 1013 0000 0202 0173 1355 z dopiskiem: imię i nazwisko/ miejsce szkolenia.

Trener Wioletta Małota – mgr ekonomii, absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie nauk o zarządzaniu (2014 r.). Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy jako Marketing Manager w firmach farmaceutycznych z lekami Rx i OTC (3M, Novo Nordisk, SCA Hygiene Products).

Pomysłodawca, opiekun merytoryczny i wykładowca na podyplomowych studiach dla kierowników aptek „Strategiczne zarządzanie apteką” we Wrocławiu (w latach 2009-2014). Specjalizuje się w szkoleniach dla środowiska farmaceutycznego i kadry kierowniczej. Przeprowadziła ponad 50 dni szkoleniowych szkoląc kierowników aptek w kompetencjach kierowniczych.

Autorka książki dla menedżerów „Jak z menedżera stać się przywódcą”. Przez 5 lat pełniąc funkcję Product Managera była redaktorem naczelnym gazety edukacyjnej dla pacjentów „Gazeta o cukrzycy” wydawanej przez firmę Novo Nordisk.

Prelegent na konferencjach dla środowiska farmaceutycznego.

Prywatnie podróżniczka, prowadzi blog międzykulturowy www.crossculturemanagement, fascynuje ją kultura oraz kino Azji.

Newsletter