Audytor GMP.
AKADEMIA AUDYTORA - rozwój kompetencji interpersonalnych
14 - 15 kwietnia 2014 roku, Warszawa/Wrocław
Wykładowca: Agnieszka Bugaj
Program:
TRENING kompetencjI interpersonalnych audytora, przeznaczoną dla audytorów
Zajęcia prowadzone będą w sposób aktywny, metodą warsztatową , a więc w oparciu o współdziałanie wszystkich członków grupy i prowadzącego szkolenie.
1. Psychologiczne aspekty audytu
Sytuacja audytu
Perspektywa klienta
Potrzeby klienta
Emocje klienta
Perspektywa audytora
Co może budować siłę audytora ?
Emocje po stronie audytora
Kto jest klientem audytu ?
Meta komentarz trenerski: audyt to nie kontrola, jednak wszyscy uczestnicy tego procesu odczuwają presję, stres, czują że są oceniani i to niezależnie od przydzielonej roli, audytowanego czy audytującego
2. Rola pierwszego wrażenia w audycie
3. Skuteczne słuchanie – podstawowa kompetencja audytora
4. Narzędzia skutecznego porozumiewania się
5. Bariery i pułapki w komunikacji
6. Audyt zorientowany na rezultat
7. Audyt formą wsparcia dla klienta - struktura rozmowy zorientowanej na rezultat
Rama rezultatu – narzędzie coachingowe
Inspiracja
Wdrożenie
Zarządzanie ryzykiem
Satysfakcja
Nie radź! – przewaga pytań nad gotowymi rozwiązaniami
8. Rozwój kompetencji audytora
9. Efektywne zarządzanie relacjami w relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
GxP PharmCentrum Dobrych Praktyk ul. Jesienna 22, Skórzewo k/Poznania
Biuro:ul. Św. Marii Magdaleny 6/14, Poznań
tel. +48 61 853 16 56,503039 156, 602 798 552fax: +48 61 853 16 56
e-mail: szkolenia@gxppharm.plwww.gxppharm.pl