Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowy wizerunek perfum firmy SMALTO
20.06.2005
Nowe perfumy firmy SMALTO zawdzięczają swoje wyjątkowe opakowanie Franckowi BOCLETA, dyrektorowi artystycznemu.
Opracowując nowe wzory, firma chciała stworzyć opakowanie idealnie łączące współczesny miejski styl nie zatracając elegancji, tak charakterystycznej dla firmy Francesco Smalto. Struktura flakoniku powstała w wyniku współpracy Verrerie Brosse oraz młodego zespołu firmy Parisian innovators DALUXE. Zdołali oni połączyć męski charakter perfum z ostrością obecnie panującej mody. Flakonik dostępny jest w dwóch pojemnościach: 50 oraz 100 ml. Flakonik dzięki wyjątkowej formie zyskuje głębi i przejrzystości. Pokrywka typu spray-through stanowi idealne wykończenie całości, dyskretnie prezentując logo firmy Smalto. W porównaniu do flakonika, opakowanie zostało zaprojektowane w minimalistycznym stylu. Czarne wykończenie zostało przyozdobione jedynie białym logiem producenta. Łuk wyprodukowła firma Landerer, niemiecki producent kartonowych opakowań.

KOMENTARZE
Newsletter