Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Nowe, bardziej atrakcyjne opakowania w coraz krótszym czasie
13.05.2004
Rynek kosmetyczny wymaga by nowe, innowacyjne produkty wchodziły do sprzedaży w szybszym tempie niż dotychczas.
Dużym wyzwaniem dla pracowników jest tworzenie coraz to nowszych i atrakcyjnych projektów w coraz to krótszym czasie. Proces projektowania nowych opakowań dostosowany został do błyskawicznego tempa tworzenia ich prototypów, co umożliwia poznanie dokładnego kształtu i rozmiaru opakowania już we wczesnym stadium projektowania. Porady udzielane przez guru opakowań firmy Estée Lauder - Garrego Korba:
  • O praktyczności produktu świadczą miniaturowe opakowania.
  • Poręczność i wartość dobrze uwidaczniają opakowania typu dwa w jednym oraz dodatkowe przedmioty typu torebka czy lusterko które mogą być sprzedane z danym produktem.
  • Bardziej wyrafinowane urządzenia rozprowadzające np. pompki, ułatwiają precyzyjne dozowanie, podczas gdy ergonomiczne, elastomerowe pojemniki zapewniają wygodny uchwyt.
  • By zapewnić lepszą atrakcyjność produktowi należy zamienić tradycyjne tubki na tubki typu tottle (opakowanie łączące w sobie cechy butelki i tubki).
  • Pełna wersja artykułu: "Międzynarodowe trendy w opakowaniach kosmetycznych" - dział "Artykuły/Opracowania"
    KOMENTARZE
    Newsletter