Kategoryzacja:

Clarena Sp. z o.o. Sp. k.

Wilczycka 4c
51-361 Wrocław
Główny telefon: 71 328 07 11
Główny fax: 71 328 07 11
Główny email: clarena@clarena.pl
Strona www: http://www.clarena.pl

Wyślij zapytanie ofertowe
Clarena Sp. z o.o. Sp. k.



Clarena – polski lider kosmetyki profesjonalnej

Clarena to jeden z największych polskich producentów kosmetyków profesjonalnych. Firma jest obecna na rynku od 1998 roku i specjalizuje się w obsłudze gabinetów kosmetycznych oraz dostarczaniu wysokiej jakości preparatów pielęgnacyjnych, dermokosmetyków i specjalistycznego sprzętu zabiegowego. Oferta Clareny obejmuje również innowacyjne kosmetyki dla klientów indywidualnych, a także autorskie zabiegi pielęgnacyjne.

Siedziba firmy Clarena, Wrocław - Wilczyce

Innowacyjne, profesjonalne kosmetyki Clareny w Polsce znane są od czternastu lat. Wysoko cenią je specjaliści z branży kosmetycznej, którzy chętnie zaopatrują swoje salony i gabinety w kosmoceutyki i sprzęt zabiegowy Clareny. Dzięki dynamicznemu rozwojowi oraz wysokiej jakości produktów firma szybko dołączyła do wąskiego grona liderów w swojej branży. Takich miejsc, do których Clarena dostarcza swoje produkty jest obecnie w naszym kraju kilkanaście tysięcy, a spośród nich możemy wymienić aż 6 tysięcy salonów kosmetycznych, pracujących wyłącznie na preparatach wrocławskiej marki. Nieustannie rośnie także zapotrzebowanie na produkty Clareny wśród klientów indywidualnych, którzy korzystają z bogatej oferty kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji domowej. Taką tendencję prezes firmy Patricia Popławska zaobserwowała również za granicą. W związku z tym firma wyszła naprzeciwko potrzebom klientów i uruchomiła we wrześniu 2012 roku swój Oficjalny Sklep Internetowy www.e-clarena.eu, w którym można zaopatrzyć się we wszystkie kosmetyki Clareny przeznaczone do indywidualnej pielęgnacji domowej. Ze sklepu mogą korzystać także klienci zagraniczni, specjalnie dla nich uruchomiono trzy wersje językowe – angielską, francuską i rosyjską.

Obecnie Clarena posiada trzy Centra Kosmetyczno-Sprzedażowe w Polsce: w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. oraz dwa za granicą: w Brukseli i Londynie. Ponadto działają dwa markowe stoiska Clareny w galeriach handlowych – Magnolia Park we Wrocławiu i Malta w Poznaniu. Kupując tam kosmetyki możemy od razu na miejscu skorzystać bezpłatnie z profesjonalnej diagnostyki skóry oraz kosmetycznych porad eksperta. Marka działa aktywnie również na arenie międzynarodowej. Poza posiadaniem zagranicznych oddziałów produkty Clareny są eksportowane do 19 państw w Europie, a proces ekspansji marki na rynki zagraniczne wciąż się rozwija. 

Kosmetyki Clarena opracowywane są przez ekspertów i tworzone na bazie najwyższej jakości komponentów – tak, aby spełniały indywidualne wymagania każdego rodzaju skóry. Stanowią efekt połączenia tradycyjnych receptur z innowacyjnymi surowcami powstałymi w oparciu o najnowsze, nierzadko pionierskie osiągnięcia w dziedzinie biotechnologii, kosmetologii i farmaceutyki. Dzięki starannemu doborowi roślinnych ekstraktów oraz wysokiej jakości substancji aktywnych powstają pełne, synergicznie działające linie kosmetyczne kierowane zarówno do profesjonalistów jak i klientów indywidualnych.

Clarena była wielokrotnie nagradzana za profesjonalizm oraz wysoką jakość produktów. Wśród przyznanych firmie wyróżnień znalazły się między innymi:

• dwukrotnie Luksusowa Marka Roku 2011 i 2012

• Gepard Biznesu 2012

• Efektywna Firma 2012

• WIKTORIA Znak Jakości Przedsiębiorców 2011,

• Ekspert Urody 2010 za zabieg „Diamentowy Lift”,

• Gazela Biznesu 2010,

• Best Beauty Buys 2010 za mleczko łagodzące z linii Sensitive,

• Beauty Premium 2010 w kategorii: Kosmetyki profesjonalne pielęgnacyjne,

• Przedsiębiorstwo Fair Play 2010,

• Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza 2009, w kategorii: Innowacyjność

 

CLARENA powstała z pasji tworzenia. Pomysłodawcą i twórcą firmy jest Patricia Popławska – właścicielka i prezes zarządu. Historia CLARENY zaczyna się ponad 16 lat temu, kiedy to Patricia Popławska otwiera w centrum Wrocławia sklep z kosmetykami. Drogeria wyróżnia się asortymentem i podejściem do sprzedaży kosmetyków – to pierwsze miejsce we Wrocławiu, w którym można skorzystać z porady kosmetyczki, dobierającej odpowiednie do cery kremy i wizażystek, pomagających w wyborze kosmetyków kolorowych. Pod koniec lat 90. Patricia Popławska zainteresowana tworzącym się rynkiem kosmetyki profesjonalnej, postanawia wykorzystać swój model biznesowy na szerszą skalę.

Patricia Popławska decyduje się na rozszerzenie działalności – tworzy firmę, która oferuje preparaty i akcesoria dla kosmetyczek, a także profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry dla klientek indywidualnych. Nie zmienia się jednak filozofia indywidualnego podejścia do kwestii urody. Kosmetyków CLARENY nie ma w drogeriach, czy galeriach – produkty do pielęgnacji skóry w domu są za każdym razem indywidualnie dobierane przez wykwalifikowaną kosmetyczkę współpracującą z firmą. Sytuacja na ryku sprzyja CLARENIE – liczba salonów zaczyna rosnąć, a wraz z nią zapotrzebowanie na kosmetyki. Podpisując w 1999 roku umowę z hiszpańską firmą May Star, firma zostaje jedynym dystrybutorem kosmetyków tej marki w Polsce. Produkty uzyskują doskonałe opinie kosmetyczek w całym kraju, jednak wymagania klientek rosną. Ze względu na dbałość o innowacyjność preparatów i wysoką jakość składników komponowanych kosmetyków firma rozszerza grono partnerów o renomowane laboratoria w całej Europie – kosmetyki zmieniają nazwę na Clarena, a do oferty firmy zostają włączone akcesoria do pielęgnacji i stylizacji paznokci – Mariposa Nail. Popławska zauważa także, że na rynku zwiększa się popyt na sprzęt do profesjonalnych zabiegów – firma CLARENA rozszerza więc ofertę o urządzenia Rubica, a wkrótce uruchamia własną linię produkcyjną.

Centrum Szkoleniowe i Salon Sprzedaży Clarena we Wrocławiu

W 2009 roku CLARENA posiada już cztery Centra Kosmetyczno-Sprzedażowe: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Szczecinie. Rozpoczyna także ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie produkty i urządzenia Clareny sprzedawane są już m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Hiszpanii, Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Czechach, Norwegii, Belgii, Bułgarii, Portugalii, Holandii i na Białorusi. Została także podpisana umowa dystrybucyjna z partnerem w Hongkongu.

DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA:

Patricia Popławska wiedziała, że, chcąc wyróżnić się na rynku, musi zadbać o kompleksowe podejście do klienta. CLARENA staje się ekspertem w branży kosmetycznej – jako pierwsza na rynku wprowadza szkolenia dla kosmetyczek. Obecnie szkolenia odbywają się we wszystkich centrach CLARENY: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Szczecinie. Oprócz prowadzenia kursów i warsztatów CLARENA jest organizatorem cyklicznych wydarzeń, takich jak Forum Masażu, Forum Podologiczne, czy Mistrzostwa Mikropigmentacji.

 

KALENDARIUM CLARENY:


 

1996

  • powstanie firmy;

1999

  • podpisanie umowy z hiszpańską firmą May Star na wyłączną dystrybucję kosmetyków;

2000

  • rozpoczęcie działalności edukacyjnej;

2002

  • otwarcie filii Clarena w Krakowie;

2005

  • premiera kosmetyków marki Clarena na targach Beauty Forum;

  • rozszerzenie oferty o specjalistyczne urządzenia kosmetologiczne Rubica;

2007

  • utworzenie Kosmetycznego Centrum Szkoleniowego i Biura Obsługi Klienta we Wrocławiu przy ul. Kleczkowskiej – czerwiec 2017;

 

  • uruchomienie Centrum Szkoleniowego i Biura Obsługi Klienta w Warszawie – sierpień 2007;

2008

  • zorganizowanie po raz pierwszy ogólnopolskich wydarzeń – I Forum Masażu oraz Mistrzostw Polski w Pigmentacji – kwiecień/czerwiec 2008;

 

  • utworzenie Policealnej Szkoły Mikropigmentacji – pierwszy nabór – wrzesień 2008;

2009

  • rozpoczęcie działań eksportowych; nawiązywanie współpracy z partnerami w całej Unii Europejskiej – styczeń 2008;

 

  • pierwsza prezentacja Clareny na największych targach profesjonalnej kosmetologii w Bolonii - Cosmoprof Worldwide Bologna – kwiecień 2009;

 

  • uruchomienie linii prototypowych urządzeń umożliwiających profesjonalne przeprowadzenie skomplikowanych zabiegów kosmetycznych, m.in.: mezoterapii bezigłowej, peelingu kawitacyjnego, elektrostymulacji mięśni wiotkich, mikrodermabrazji diamentowej, liposukcji kawitacyjnej – czerwiec 2009;

 

  • sukces CLARENA - Nagroda Gospodarcza Dolnośląskiego Gryfa dla najbardziej innowacyjnej firmy – październik 2009;

  • otwarcie Centrum Szkoleniowego i Biura Obsługi Klienta w Szczecinie;

2010

styczeń

  • podpisanie umowy dystrybucyjnej z firmą ST Linkage w Hongkongu;

  • rozpoczęcie działań eksportowych na rynkach azjatyckich;

    produkty i urządzenia Clareny sprzedawane są już m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Rumunii, Hiszpanii, Rosji, na Ukrainie, w Niemczech, Czechach, Norwegii, Belgii, Bułgarii, Portugalii, Holandii i na Białorusi;

 

  • konkurs Miss Kosmetyczek – ogólnopolska impreza organizowana przez CLARENĘ pod patronatem biura Miss Polonia;

kwiecień

  • III Ogólnopolskie Forum Masażu;

  • Clarena na targach Cosmoprof Worldwide Bologna;

lipiec

  • III Mistrzostwa Mikropigmentacji w Centrum Szkoleniowym Clarena we Wrocławiu;

sierpień

  • Clarena partnerem eventu "Spotkanie z modą i sztuką" w Platinium Palace we Wrocławiu;

wrzesień

  • Clarena organizatorem Wielkiej Gali mody we wrocławskim Studio ATM;

październik

  • Clarena na Targach Estet Beauty Expo;

listopad

  • objęcie patronatem książki Anny Maruszeczko "Kobieta na zakręcie"

grudzień

  • sukces CLARENA – tytuł Expert Urody oraz Gazela Biznesu;

2011

styczeń

  • Gala Finałowa Miss Kosmetyczek 2011, ogólnopolska impreza organizowana przez CLARENĘ pod patronatem biura Miss Polonia, w której udział wzięli przedstawiciele show-businessu, media i najlepsi klienci marki;

  • Nominacja Clareny do nagrody Lidera Polskiego Biznesu przyznawanej przez BCC;

luty

  • rozpoczęcie inwestycji w podwrocławskich Wilczycach. Do nowego obiektu przeniesione zostaną magazyn i konfekcja firmy (która dotychczas mieściła się w gminie Długołęka) oraz m.in. dział handlowy;

  • Podpisanie umowy ze szwajcarską spółką KE Medical – partnerem handlowym, który będzie sprzedawał na rynku niemieckim i szwajcarskim profesjonalny sprzęt kosmetyczny marki Rubica, produkowany przez Clarenę;

  • sukces CLARENA – 8 miejsce w plebiscycie: Najbardziej wpływowa Kobieta Dolnego Śląska;

    Prezes Clareny, Patricia Popławska znalazła się w gronie finalistek tytułu Najbardziej wpływowej kobiety Dolnego Śląska. Konkurs organizowała Gazeta Wrocławska, największy dziennik regionalny. Prezes firmy zajęła w tym konkursie 8 miejsce. W pierwszej dziesiątce najbardziej wpływowych Dolnoślązaczek były też m.in. Alicja Chybicka, szefowa wrocławskiej hematologii dziecięcej, Aldona Młyńczak, posłanka oraz Lidia Geringer d'OEdenberg, europosłanka;

marzec

  • patronat koncertu Filharmonii Wrocławskiej z okazji Dnia Kobiet;

  • Premiera wiosennych nowości firmy Clarena;

    Strong Protector Cream dla mężczyzn, Express Lift – błyskawicznej maski liftującej, Sensual Hand Line – linii do pielęgnacji dłoni i paznokci oraz dwóch kremów podologicznych: Herbal Foot Cream oraz Soft Foot Cream;

  • podjęcie współpracy w ramach sprzedaży detalicznej z siecią salonów kosmetycznych Denique;

  • Clarena na targach Cosmoprof Bologna;

kwiecień

  • nowa funkcja w portalu www.clarena.pl – Zapytaj eksperta;

    dzięki niej klientki mogą się konsultować bezpośrednio ze specjalistami Clareny: dermatologiem, kosmetologiem, podologiem, wizażystą i trenerem osobistym;

  • I Mistrzostwa Podologiczne oraz II Forum Podologiczne;

  • podpisanie umów z zagranicznymi kontrahentami m.in. Szwajcarią, Turcją, Maltą i Niemcami;

maj

  • Top Beauty Salon 2011 - konkurs na najlepszy gabinet kosmetyczny w Polsce- rozpoczęcie;

  • I Mistrzowskie Forum Masażu w Centrum Szkoleniowym we Wrocławiu;

czerwiec

lipiec

  • aktywność Clareny w pracach Zespołu ds. Kobiet działającego przy Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim, dotyczących promowania aktywności zawodowej kobiet.

  • zmiana lokalizacji siedziby Centrum szkoleniowego i Salonu Sprzedaży Clarena w Warszawie z ul. Pianistów 2 na ul. Wilczą 72.

sierpień

wrzesień

  • Top 10 Wrocławskich Marek

    Historia Clareny, w formie krótkiego filmu, będzie prezentowana na lekcjach przedsiębiorczości we wrocławskich liceach;

  • premiera jesiennych nowości kosmetycznych:

    kremu z kwsaem migdałowym i PHA oraz kremu z kwasem pirogronowym i azelainowym;

  • eliminacje Top Beauty Salon - wręczenie nominacji do finału dla najlepszych salonów kosmetycznych w 7 miastach Polski;

  • otwarcie nowego salonu Firmy w Warszawie przy ul. Wilczej 72;

  • Miss Kosmetyczek 2012 - przyjmowania zgłoszeń do III edycji konkursu;

listopad

  • sukces CLARENA - WIKTORIA Znak Jakości i Przedsiębiorczości -nagroda gospodarcza, w kategorii Medycyna, Zdrowie i Uroda;

październik

  • sukces CLARENA – nagroda Luksusowa Marka Roku w kategorii Kosmetyki;

grudzień

  • Clarena Ambasadorem Urody Miss Polonia, - sponsor wyborów Miss Polonia 2011;

  • sukces CLARENA – „100 Kobiet Biznesu”

    Prezes Zarządu Clarena Patricia Popławska otrzymała wyróżnienie w rankingu Pulsu Biznesu, prowadzonego przez Monikę Richardson "100 kobietach biznesu"

2012

styczeń

  • wielki sukces 3 finału konkursu Miss Kosmetyczek 2012 i Top Beauty Salon 2012. Uroczysta gala odbyła się 8. stycznia w Hotelu Sheraton w Warszawie.

luty

  • dołączenie do prestiżowego programu Polski Czempion, który skupia liderów polskiego biznesu obecnych na rynkach zagranicznych

marzec

  • otwarcie CENTRE COSMETIQUE CLARENA BRUXELLES - oddziału Clareny w Brukseli, który mieści się przy Avenue Georges Henri 305, Woluwe-Saint-Lambert 1200. Szefem oddziału jest Pani Marzanna Rybacka

  • - Clarena wystawia się na wielu imprezach targowych w Polsce i za granicą: Beauty Forum w Warszawie, Istambule(Turcja), Walencji (Hiszpania), Professional Beauty w Londynie (Anglia), CosmoProf  2012 Worldwide Bolonia (Włochy), Estetika Expo Bruksela (Belgia), InterBeauty Praga (Czechy).

czerwiec

  • CLARENA NA WARSAW FASHION STREET
    Clarena propaguje piękno nie tylko w zakresie pielęgnacji i urody, ale również w świecie mody. Dlatego też została głównym sponsorem kolejnej edycji Warsaw Fashion Street, która odbyła się 24 czerwca.

  • Otwarcie stoiska Clarena w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu;

wrzesień/ październik

  • premiera jesiennych nowości kosmetycznych:

    Frost Peel I, II na bazie TCA 15%i 20%, Tension – masaż liftujący, Express Lashes – przedłużanie i zagęszczanie rzęs;

  • Top Beauty Salon 2012 – zgłoszenia i głosowanie w konkursie na najlepsze salony kosmetyczne w Polsce;

  • otwarcie Oficjalnego Sklepu Internetowego CLARENA dla klientów detalicznych – www.e-clarena.eu

  • Miss Kosmetyczek 2013 - rozpoczęcie przyjmowania zgłoszeń do IV edycji konkursu;

  • sukces CLARENA - Luksusowa Marka Roku 2012

listopad

  • 26. Międzynarodowy Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa – Clarena jako jeden z 5000 ekspertów i specjalistów z branży kosmetycznej z całego kraju.

  • Sukces CLARENA – PEDI AWARD

    II miejsce w Konkursie PEDI AWARD na Najlepszy Produkt do Pielęgnacji Stóp

2013

styczeń

  • Diamentowa Gala 2013

    finał autorskich projektów Clarena: konkursuMiss Kosmetyczek, oraz konkurs na najlepszy salon kosmetyczny Top Beauty Salon 2012.

  • Patricia Popławska, Prezes Zarządu Clarena otrzymała nagrodę „Perłę Mądrości” w ramach współpracy w ogólnopolskiej kampanii społecznej na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy „Piękna, bo zdrowa”.

luty

  • sukces CLARENA - Człowiek Roku 2012 – kategoria biznes

    Patricia Popławska – prezes i właścicielka firmy Clarena, podczas uroczystej gali we Wrocławskim Centrum Kongresowym, została ogłoszona laureatem konkursu Człowiek Roku. Tytuł ten przyznawany jest osobom, które wyróżniły się w regionie swoją nieprzeciętną działalnością w jednej ze wskazanych kategorii: Kultura, Sport, Nauka lub Biznes.

marzec

  • otwarcie stoiska CLARENA w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu

  • Targi Beauty Forum 2013 – prezentacja nowości Clarena

  • wiosenne pokazy nowości Clarena

    Mesotherapy Microneedle System Clarena z Anti Age Roller Coctail oraz Algaplast Anti-Redness Mask; Cover Up Lashes; Face Roller System z Hyaluronic Roller Coctail oraz Algaplast Olive Mask

  • sukces CLARENA - Patricia Popławska w Plebiscycie Gazety Wrocławskiej

    Patricia Popławska, prezes Clareny została jedną z najbardziej wpływowych Dolnoślązaczek. W plebiscycie Gazety Wrocławskiej zajęła czwarte miejsce. Głosowali Czytelnicy dziennika, który jest najbardziej poczytną gazetą w regionie.

Biuro obsługi klienta i realizacja zamówień telefonicznych
Email zamowienia@clarena.pl
Telefon 71 328 07 11
Fax 71 723 49 84
Centrum Szkoleniowe i Salon Sprzedaży Clarena Ul. Kleczkowska 45
50-227 Wrocław
Telefon 71 328 07 11

WsteczWrzesień 2014Dalej

pon.wt.śr.czw.pt.sob.niedz.
1
2
3
4
5
7
13
14
15
Transport i magazynowanie
2014-09-15 do 2014-09-15
17
Heart of Europe: Zebrafish Meeting
2014-09-17 do 2014-09-19
Targi EXPOPHARM
2014-09-17 do 2014-09-20
21
25
Analiza ryzyka – warsztaty
2014-09-25 do 2014-09-25
27
NGS w badaniach regulacji genów.
2014-09-27 do 2014-09-28
28
1
5. Kongres HPCI CEE
2014-10-01 do 2014-10-02
3
5
Wydawca: Bio-Tech Media Sp. z o.o.
Współpracujemy z: grey_thumb_FiChem_20color grey_thumb_evocare7 grey_thumb_L912138 grey_thumb_logo__2_ grey_thumb_logo_wybrane_2wersja_krzywe grey_thumb_amex-eexport-import-sp-z-oo grey_thumb_avantor-logo-warren-cc grey_thumb_htl_logo_RGB
Biotechnologia.pl na
Znalazłeś/aś błąd?
Coś jest niejasne / nieczytelne?
Nie podoba Ci się jakiś element?

Napisz o tym na forum.
Podziel się z nami swoją opinią!
Przejdź do forum