EURx Sp. z o.o.

Główny email: sales@eurx.com.pl

Strona www: http://www.eurx.com.pl

Wyślij zapytanie ofertowe
EURx Sp. z o.o.

W naszym Katalogu znajda Państwo:

Termostabilne polimerazy DNA
Czynniki wzmacniające PCR
Polimerazy
Odwrotne transkryptazy
Ligazy
Nukleazy
Białka modyfikujące DNA i pokrewne
Wzorce wielkości
Pozostałe odczynniki
Zestawy do oczyszczania DNA
Zestawy do oczyszczania RNA
Endonukleazy restrykcyjne

EURx Sp. z o.o. jest prywatną firmą biotechnologiczną o profilu produkcyjno-badawczym, z siedzibą w Gdańsku.
Od 10 lat uczestniczymy w rozwoju polskiego sektora biotechnologicznego. Dostarczamy wysokiej jakości odczynniki dla społeczności naukowej.
Nasza grupa badawczo-rozwojowa wywodzi się z kręgów akademickich, większość ma za sobą długoletnie doświadczenie w branży biotechnologicznej.
EURx rygorystycznie przestrzega kontroli jakości i standardów produkcji aby zapewnić wysoką jakość i powtarzalność produktów.
Równocześnie stale udoskonalamy i rozwijamy naszą ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Mamy bogate doświadczenie w fermentacji, klonowaniu i inżynierii białkowej, oczyszczaniu białek i DNA, a także w amplifikacji DNA.
EURx produkuje szeroką gamę zestawów do oczyszczania kwasów nukleinowych, a także polimerazy termostabilne, unikalne polimerazy ludzkie, odwrotne transkryptazy, wzorce wielkości DNA i białek oraz różnego typu nukleazy, białka modyfikujące DNA, enzymy restrykcyjne i wiele innych odczynników niezbędnych w biologii molekularnej.
Jesteśmy dumni, że mogliśmy przyczynić się do sukcesu wielu naszych Klientów.