Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Szkolenie "Marketing jako element procesu komercjalizacji technologii"
20.04.2009
Górnośląska Agencja Przekształceń Przedsiębiorstw S.A. - Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii (GAPP) zaprasza na dwudniowe szkolenie w ramach projektu „Nauka dla Biznesu - Biznes dla Nauki” w dniach 22 - 23 kwietnia w Katowica
Inicjatywa ta skierowana jest do pracowników jednostek badawczo - rozwojowych, a jego celem jest doskonalenie umiejętności w zakresie wykorzystania skutecznych instrumentów marketingowych w procesie komercjalizacji technologii.

GAPP prowadzi projekt „Nauka dla Biznesu - Biznes dla Nauki” od lipca 2008 roku. Program ten ma na celu podniesienie świadomości przedsiębiorców i pracowników jednostek badawczo - rozwojowych z obszaru województwa śląskiego o roli nauki w rozwoju gospodarczym i wypracowanie efektywnej platformy komunikacji na linii „nauka - przemysł”. Region województwa śląskiego dysponuje niezwykłym potencjałem technologicznym. Inicjatywa GAPP ma za zadanie pokazanie, jak te możliwości wykorzystać w praktyce i jak wiele można osiągnąć dzięki współpracy nauki z przemysłem.
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy wezmą udział w czterech blokach tematycznych: "Vademecum marketingu dla twórców technologii", "Technologia jest produktem", "Oferta technologii na rynku" i "Strategie marketingowe". Drugi dzień warsztatów poświęcony będzie rozważaniom na takie tematy jak: profil klienta technologii, komunikacja z klientem i skuteczne sposoby docierania do niego oraz relacje twórca technologii - marketingowiec/sprzedawca.
Projekt „Nauka dla Biznesu - Biznes dla Nauki” jest finansowany ze  środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dzięki temu udział w warsztatach jest bezpłatny, a wszyscy uczestnicy po zakończeniu szkolenia odbiorą certyfikaty.

Karty zgłoszenia oraz dokładny plan szkolenia na stronie GAPP.
Źródło: www.gapp.pl
KOMENTARZE
Newsletter