Przedstawiciele firmy GENENTECH złożą wizytę w Polsce
07.09.2005
Polska znajduje się w obszarze zainteresowań jednej z największych i najbardziej znanych amerykańskich firm biotechnologicznych – GENETECHU (www.gene.com).

Przedstawiciele tej firmy planują przyjazd do Polski w dniach 12 - 14 października tego roku celem nawiązania bezpośredniej współpracy naukowej z polskimi firmami badawczo-rozwojowymi, instytucjami naukowymi, uczelnianymi laboratoriami badawczymi. Przedmiotem szczególnego zainteresowania jest możliwość nabycia licencji i/lub patentów na nowe potencjalne substancje terapeutyczne, mające potencjalne zastosowanie w leczeniu chorób nowotworowych, chorób o podłożu autoimmunologicznym, zapalnym, czynniki stymulujące wzrost i odbudowę tkanek. Organizatorem pobytu delegacji GENENTECHu w Polsce jest firma Bio-Tech Consulting. Wszystkich zainteresowanych nawiązaniem kontaktu i/lub bezpośrednim spotkaniem z przedstawicielami tej firmy, wśród których będzie m.in. dyrektor ds rozwoju, prosimy przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: biotech@biotechnologia.pl lub telefonicznie: (42) 678-01-12.