Biotechnologia.pl
łączymy wszystkie strony biobiznesu
Prezes GPW o EIT
29.05.2008
Według Ludwika Sobolewskiego kampania promocyjna jest bardzo potrzebna Polsce.
Zarówno w kwestii ulokowania we Wrocławiu Europejskiego Instytutu Innowacji i Technologii, jak i świadomości społecznej co do tego, że są takie przedsięwzięcia, ważne dla nas wszystkich.

m silniejsza społeczna świadomość, że innowacje w biznesie i opieranie na nich przewagi konkurencyjnej, a także współpraca między światem nauki a światem pieniądza i biznesu rozstrzygają o zamożności kraju, tym większe społeczne zrozumienie i poparcie dla działań modernizujących i gospodarkę, i społeczeństwo.

 

Od stanu mentalności zbiorowej zależy sukces wielu projektów, które mogłyby budować kapitał symboliczny, kojarzący się z Polską. Rola kapitału symbolicznego jest coraz ważniejsza we współczesnym świecie. Polska nie ma w nim, niestety, wybitnej reputacji, dlatego też takie sytuacje jak Euro 2012, Europejski Instytut Innowacji i Technologii, a może nawet nowa Dolina Krzemowa w Polsce, działania wzmacniające markę naszej gospodarki i społeczeństwa, są nam niezwykle potrzebne.


Źródło: PI

KOMENTARZE
Newsletter