FNP: Warsztaty "Biology of Cancer: from bench to bedside and back"
02.04.2008
FNP we współpracy z partnerskimi organizacjami: DFG z Niemiec, British Council z Wielkiej Brytanii i INSERM z Francji, organizuje w dniach 25-28 czerwca br. w Serocku k. Warszawy międzynarodowe warsztaty naukowe poświęcone tematyce badań nad nowotworami.

W warsztatach wezmą udział uczeni zajmujący się badaniami w zakresie tej właśnie tematyki badań, reprezentujący różne dyscypliny naukowe i związani z wieloma różnymi instytucjami badawczymi - będą więc one dla ich uczestników okazją do nawiązania współpracy i podjęcia wspólnych projektów badawczych.
Fundacja przedstawi także w ich trakcie możliwości, jakie oferuje młodym badaczom realizowany przez nią program FOCUS (subsydia na tworzenie nowych zespołów naukowych). W edycji 2008 program ten adresowany jest właśnie do uczonych zajmujących się badaniami w zakresie molekularnych i biochemicznych badań nad nowotworami.
Zapraszamy zainteresowanych naukowców do wzięcia udziału w warsztatach, bliższe informacje oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: http://www.convention.com.pl/focus2008/index.html